Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 63 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

09.12.2019 09:47
dernières années quand Antworten

Dat is de officieel niet-offici?le tag met de nieuwe Wave Enigma 5s. Toen ik ze aantrok, genoot ik zeker van het "lichte" gevoel voor hen. Ze zijn een beetje zwaarder dan de Wave Riders, door een ounce, maar ze zijn gebouwd voor een hogere kilometerstand en om een ??beetje extra kussen te bieden voor Adidas Superstar Womens "maximaal comfort" versus het matige comfort in de Riders.

De pasvorm leek erg op die van de Riders, maar ik merkte wel dat het teenvak iets smal was. Niet genoeg voor mij om te overwegen een maat groter te maken, maar iets dat me opviel toen ik ze voor het eerst aansloot. Omdat ik kilometers erin bleef loggen, was dit geen probleem en het gaf geen aanleiding tot bezorgdheid.

Het was een uiterst soepele overgang van een onderhoudsrun van 8 mijl naar ze uit te nemen voor een progressierun op het circuit. Ik was in staat om in een comfortabel tempo op de weg te rennen en een paar dagen later een paar snelle kilometers op de baan te gooien.

Als je bekend bent met de Wave-line die Mizuno aanbiedt, en een fan bent geweest van sommige van hun andere schoenmodellen, dan is de Wave Enigma 5 een extra schoen voor jou om te overwegen. Nike Internationalist Mujer Deze schoenen zijn ontworpen voor hardlopers die een neutrale schoen verkiezen, maar misschien op zoek zijn naar wat extra demping. “Met onze zachtste en meest responsieve demping tussenzool U4icx (eu ? phor ? ic X).” Of het nu gaat om meer kilometers, betere prestaties of gewoon een beetje extra stuiteren in je stap, de Mizuno Wave Enigma 5 is iets voor jou overwegen.

Blaas me neer met een sneeuwstorm, Adidas Zx Flux Mens Kerstmis is slechts bloomin en nog geen week weg! Dat is opwindend / stressvol / irrelevant, afhankelijk van je gevoel en geloof. Er zijn veel traditionele dingen die mijn familie doet met Kerstmis, zoals een curry op kerstavond. Het is dichter bij het soort voedsel dat mogelijk is gegeten bij de geboorte van Baby J, en we bereiden ons voor op een serieuze kip en spruit lock-in in de komende dagen.

Een andere traditie in het huishouden van Lazy Girl is het liberale gebruik van de uitdrukking ‘Je hebt Kerstmis nu verpest’ en overvloedige hoeveelheden brekende wind (zie verwijzing naar curry en spruiten hierboven). Maar de afgelopen jaren ben ik mijn eigen, nieuwe traditie begonnen - op eerste kerstdag.
Daley Thompson trainde beroemd op Kerstdag omdat hij wist dat zijn concurrenten dat niet zouden zijn en dit hem een ??voordeel zou Nike Air Max 90 Womens geven. Ik ren op 25 december om soortgelijke redenen: de straten zijn vrij leeg, er zijn nauwelijks auto's rond, ‘het is de mooiste tijd van het jaar’ om te rennen.

Dus in de stilte tussen ochtendopwinding en de excessen van de kerstlunch, doe je schoenen (en misschien zelfs een kerstmuts) aan en ga hardlopen - zelfs al is het maar 20 minuten. Ik raad het ten zeerste aan. Vooral als de kinderen / schoonouders / ouders / broers en zussen / tv je hoofd erbij doen. Ik ga rennen, maar ik verwacht dit jaar niet door sneeuw te rennen.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz