Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 50 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

19.01.2020 04:15
definitiv langsamer Antworten

Als je een vader bent (of een ouder ... of eigenlijk gewoon iedereen Nike Air Max 2017 Damen die dit leest), weet je hoe soms zelfs met de beste bedoelingen het leven een manier is om dingen die je wilt doen in de weg te staan. Zo is het ook geweest met de Inspirational Runner Dad-serie. Dat gezegd hebbende, het is tijd om er weer op terug te komen. Dus, zonder verder gedoe, verder met de show.

Hallo iedereen! Hartelijk welkom aan onze nieuwste Inspirational Running Dad, Mike Redmond! Mike is een 37-jarige vader van 3 meisjes: Ryann, 7 jaar oud; Riley, 5 jaar; en Reagan, 1. Mike woont in Floral Park, NY en vindt het erg leuk om anderen aan te moedigen om te rennen. Lees meer over Mike in zijn verhaal hieronder.

“Het mooie van het runnen van een race is dat je je eigen doel kunt stellen… .Het opbouwen en afronden van een trainingsprogramma om je doel te bereiken, maakt deel uit van de overwinning. De race is gewoon de Nike Air Vapormax Womens jus. ”

Hoe en wanneer ben je betrokken geraakt bij hardlopen?
Ik raakte betrokken bij het rennen na mijn moeder, Patricia Redmond stierf aan darmkanker in augustus 2008. Ik heb me aangemeld voor de Colon Cancer Challenge 2009 in Central Park om in haar geheugen te rennen.

Go Daddy GoWat is je meest trotse hardloopmoment?
Het was zonder twijfel de NYC Marathon 2010. Mijn dochters, Ryann en Riley, juichten voor mij op 1st Ave gekleed in fel oranje "Go Daddy Go" T-shirts. Ze zeggen dit nog steeds tegen me als ik vandaag ga hardlopen. Het laat me glimlachen en sneller gaan als ik het hoor.

Hoe inspireer je je kind om te rennen en / of te sporten?
Ik probeer het goede voorbeeld te geven, maar ik moedig ze ook aan om alle sporten en soorten oefeningen te proberen. Samen met mijn neefjes vragen ze me onlangs om ze mee te nemen voor runs.Nike Air Pegasus 83 Womens Mijn meisjes en ik hebben een paar wandelingen gemaakt / joggen rond het blok en mijn neefjes hebben me vergezeld voor 1 tot 2 mijl runs. Het is iets waar we als gezin naar uit kunnen kijken.

Hoe ben je een inspiratie voor anderen?
Ik kon je niet precies vertellen waarom, maar ik vind het leuk als mensen naar me toe komen omdat ze ge?nteresseerd zijn in hardlopen of meer te weten komen over hoe ik zo hard geworden ben. Ik vertel hen hoe verbaasd ik was om te leren hoe iemand een hardloper kan worden (behalve Nike Roshe Run Damen blessures of handicaps natuurlijk).

Voordat ik met mijn vriend en coach Iwan Axt voor de NYC Marathon 2010 trainde, dacht ik dat de sleutel tot hardlopen snel ging. Ik leerde op de harde manier dat het ging om het opbouwen van uithoudingsvermogen, kracht en het stellen van uitdagende maar haalbare doelen. Het mooie van een Nike Air Huarache Womens race is dat je je eigen doel kunt stellen. Iedereen in die race racet tegen of voor iets anders. Het opbouwen en voltooien van een trainingsprogramma om je doel te bereiken, maakt deel uit van de overwinning. De race is gewoon de jus. Ik probeer deze idee?n bij te brengen bij iedereen die om mijn hulp vraagt ??bij het hardlopen.

Probeerde voor een "gemakkelijke" vier mijl. Ik voelde me prima tot ongeveer 3,25, op mijn weg terug van de West Side Highway. Ik stopte voor een lichtje en toen ik weer begon, voelde Nike Air Max 2017 Womensik me echt licht in het hoofd. Het was verschrikkelijk heet op dinsdag en het voelde als teveel aan mijn lichaam dat nog steeds probeerde iets af te weren. Ik draag meestal geen hartslagmeter tijdens het hardlopen, dus meestal merk ik mijn hartslag hoe dan ook niet op, maar het voelde ook alsof een gemakkelijke run mijn hart sneller deed kloppen dan normaal.

Woensdag: ik rapporteerde dat allemaal aan Jess (die een medaille verdient voor het coachen van mijn gekte) en zij stelde voor om te spinnen in plaats van woensdag, dus ik nam dat graag op als een teken om naar SoulCycle te gaan. Ik ga niet vaak, dus het voelt nog steeds als een enorme traktatie als ik dat doe. Hoewel de les erg leuk was en ik veel stress op de fiets achterliet, vond ik fysiek niet genieten van de training. Mijn benen voelden aan als lood en alles maakte me Adidas Nmd Damen veel sneller moe dan normaal.

Donderdag: Na twee waardeloze trainingen was ik duidelijk opgewonden om donderdag te lopen. (/ sarcasme lettertype) Jess zei dat ik voor tijd en zonder mijn Garmin moest rennen, en ik gehoorzaamde gelukkig, wetende dat mijn tempo zeker langzamer zou zijn dan ik wilde. Ik had vorige week een drankje met Leanne van Uplift en we hadden het erover hoe saai het kan zijn om elke dag dezelfde route te lopen. Ze zei dat ze soms gewoon door de stad de straten in en uit zou rennen. Wanneer je op lichten slaat, kan dit heel vervelend zijn, maar het gaat soms nog steeds over de verveling, dus rende ik naar het zuiden en sneed dwars door West Village om bij de West Side Highway te komen, voordat ik weer op mijn normale West Side Highway-route kwam.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz