Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 68 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

05.03.2020 09:53
lichaam geen toegang Antworten

Slechts één snelle blik op deze lijst is alles wat u moet weten dat toenames van deze hormonen de lichaamsbeweging en lichaamsbeweging gemakkelijk kunnen be?nvloeden. Dit is echter niet de toestand van onze hormonen gedurende de hele maandelijkse cyclus. Oestrogeen wordt meestal verhoogd tijdens de dagen Nike Air Max 95 Mujer voorafgaand aan de ovulatie (dagen 10-14), terwijl zowel progesteron als oestrogeen worden verhoogd tijdens de opbouw van onze menstruatie (dagen 18-28). Deze hormonen fluctueren gedurende de cyclus, maar ons lichaam wordt het meest be?nvloed tijdens die gespecificeerde tijden. Het is ook belangrijk om te onthouden dat de cycluslengte voor elk individu verschilt en enkele dagen kan verschillen.

Wat betekenen deze effecten voor ons? Wanneer de bloeddruk hoger is, de lichaamstemperatuur hoger is en spieren niet in staat zijn om te herstellen en effici?nt weer op te bouwen, kan onze beweging moeilijker aanvoelen. Bovendien worden onze voedingsbehoeften op het gebied van eiwitten verhoogd om spieropbouw en algehele calorie?n voor energie te ondersteunen. Als intensieve training het doel van de dag is, kan een verhoogde koolhydraatinname www.chezlachassagne.fr nodig zijn om het verminderde vermogen van het lichaam om koolhydraten te verbranden te ondersteunen. Het boek ROAR van Stacy Sims geeft een aantal geweldige beschrijvingen van wat er gaande is en hoe het ook het lichaam tijdens deze cyclus be?nvloedt.

Gisteren werden Shannon en ik een beetje gek en gingen we een lange wandeling maken naar de Upper West Side en terug, en het maakte zeker mijn benen los. Het was leuk om de stad langzaam weer tot leven te zien komen.

Deze post is een beetje overal, maar ik voel me veilig en doet het goed, hoewel mijn stad en mijn thuisstaat niet zo veel geluk hadden. Als je veilig bent, beschouw jezelf dan als een geluksvogel. Ik doe.

Allereerst dankzij al mijn internet- en IRL-vrienden voor al uw vriendelijke woorden en goede wensen! Je bent het allerbeste! Vooral mijn ouders, die kwamen kijken en me overal in het District of Columbia volgden in de hoop me een paar seconden te zien rennen. Bedankt dat je er altijd voor me bent.

Voor het grootste deel kunnen we niet echt de manier veranderen waarop onze hormonen functioneren en ons fysiek be?nvloeden ... maar we kunnen ons concentreren op wat we eten om ons lichaam tijdens onze cyclus te ondersteunen. Er zijn twee segmenten tijdens onze maandelijkse Adidas Zx 750 Femme cyclus waar onze hormonen het hoogst zijn en ons het meest merkbaar be?nvloeden: dagen 10-14 (toename van oestrogeen voorafgaand aan ovulatie) en dagen 18-28 (toename van progesteron en oestrogeen voorafgaand aan onze menstruatie).

Tijdens deze dagen met hogere hormonen, richt u op:

Koolhydraten zullen helpen bij het leveren van bruikbare energie in tijden dat ons lichaam geen toegang heeft tot opgeslagen koolhydraten. Het is belangrijk om regelmatig complexe koolhydraten op te nemen voor duurzame energie gedurende de dag, terwijl eenvoudige koolhydraatbronnen snelle energie kunnen leveren voor of tijdens intensieve training. Neem koolhydraten op voor en tijdens trainingen langer dan 45-60 minuten om het energieniveau te ondersteunen.
Complexe koolhydraten - haver, quinoa, volkoren, linzen, bonen, appels, bananen, bessen, Nike Cortez Femme groenten
Eenvoudige koolhydraten - vruchtensap, honing, chocolademelk
Eiwit dat leucine, isoleucine en valine (aminozuren met vertakte keten of BCAA's) bevat, helpt het spieronderhoud en de wederopbouw te bevorderen. De meeste eiwitrijke voedingsmiddelen bevatten een bepaalde hoeveelheid BCAA's; de belangrijkste opmerking hier is om elke dag een breed scala aan eiwitbronnen op te nemen om uw inname van alle aminozuren te maximaliseren. Het is belangrijk om binnen 30-60 minuten na een training een eiwitrijke snack of maaltijd te hebben.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz