Die Junge Mittelalter-Community
heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.:
Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik
Ik ben het meest ongelukkig over mijn lichaam sinds ik twee jaar geleden mijn streefgewicht heb bereikt. Ik heb niet meer dan 3-4 kilo aangekomen, maar goede heer, het zit allemaal in mijn maag en de rest van mij voelt zich gewoon slap.
Ik heb er een hekel aan. Vanavond rende ik weer naar huis van mijn werk en ik trok een korte broek aan die ik verstrooid uit mijn la had gegrepen zonder ernaar te kijken of Nike Air Huarache Womens te passen. Ze. keek. verschrikkelijk. In combinatie met een strakkere tanktop lieten ze elke hobbel en rol zien. Ik keek in de spiegel en voelde me ellendig, en kon me niet voorstellen dat ik naar huis zou rennen - buiten, in het openbaar - in hen. Ik zocht in mijn sporttas om te Nike Air Max Command Herren zien of ik nog iets anders had en besloot uiteindelijk om gewoon naar huis te rennen in de katoenen legging die ik vandaag onder mijn jurk had gedragen. Ik zou niet wegrennen omdat ik me dik voelde. Dat zou niets helpen.
Mijn maag is de afgelopen maanden zalig vredig geweest, maar ik heb ook wat rustiger aan de groenten. Voor mijn domme buik is het een heel fijne lijn tussen een flinke hoeveelheid groenten en te veel. Door het gebrek aan groenten voelde ik me op mijn beurt minder vol, en dus denk ik dat mijn portiegroottes langzaam naar de grotere www.elrincondeosca.es kant zijn teruggeslopen. Een herinnering dat ik de rest van mijn leven moeite zal hebben om mijn gewicht te behouden.
De enige frisse lucht die ik 72 uur lang inademde, was de trek van februari in New Hampshire, toen ik de schuif op mijn serre opende en sloot om mijn honden in of uit te Nike Air Pegasus 83 Damen laten, gevolgd door een piepende ademhaling terug naar de bank. Ik was al meer dan een week ziek en werd erger. Ik voelde mijn zwaarbevochten conditie wegsmelten als boter in een hete koekenpan.
Een deel van het probleem om een ??hardloper op masterniveau te zijn (ik ben 56), is hoe snel we spierkracht verliezen door onbeweeglijkheid als gevolg van letsel of ziekte. Hoewel mijn 81-jarige moeder mijn toewijding aan trailrunning ondersteunde, herinnert ze me eraan dat 'oude botten langzaam genezen'. Ik heb het gevoel gehad dat het twee keer zo lang duurt om weer te herstellen wat ik verlies in conditie door blessure of ziekte, dan toen ik in de dertig was.
Deze specifieke luchtwegaandoening kwam precies in het midden van mijn goed geplande trainingsschema voor mijn langste maar toch trailrun-race, gepland voor Moederdagweekend. Het wordt de 'Wapack and Back' genoemd, met drie verschillende lengtes om uit te kiezen: 34 km - enkele reis, 43 - heen en terug, of 50 - heen en terug, plus nog zeven. Het pad ligt in het zuiden van New Hampshire en reist over verschillende knobbelige, wanna-be bergen naar de uitlopers van de Witte Bergen. Ik had drie jaar geprobeerd om me aan te melden voor de race, maar omdat het aantal deelnemers beperkt is om het verkeer op het parcours te minimaliseren, bleef ik mezelf op de wachtlijst bevinden. De aanmelding voor dit jaar is op 1 februari om middernacht geopend. Ik dutte op de bank en wilde mezelf om middernacht wakker maken. In plaats daarvan werd ik om 01.20 uur wakker, ingelogd en ... alle slots voor de 21.5 waren al bezet. Dat gold ook voor de slots voor de jaren 50. Dat verliet de route van 43 mijl. Ik had er vertrouwen in dat ik trainingstijd had om klaar te zijn voor 21.5. En ik wist net zo goed dat ik 43 niet kon voltooien. Ik haalde diep adem, plaatste toch al mijn informatie, betaalde het hogere inschrijfgeld en schreef me in voor de 43 mijl. De volgende dag heb ik de organisator een e-mail gestuurd en mijn zaak bepleit ... dat ik een Mater's level runner was, dat ik al 3 jaar heb geprobeerd om aan deze race deel te nemen, en alsjeblieft, alsjeblieft, kan ik alsjeblieft overschakelen naar de 21.5? Hij zei ja. Ik was in!
Afgelopen zomer liep ik twee 15 mijl lange trailraces en aan het einde had ik nog steeds wisselgeld op de bank. Ik volgde dit jaar een soortgelijk trainingsplan, waarbij ik langere kilometers op de weg met heuvels optekende. Ik rende drie dagen per week en roeide op een erg samen met gewichtheffen drie dagen per week. Vlak voordat ik ziek werd, had ik een wegrit van acht mijl en een totaal van 16 mijl voor de week. Ik voelde me op het goede spoor.
Maar die luchtwegaandoening zette me terug. Ver terug. Hoe zou Nike Internationalist Femme ik terugwinnen wat ik had verloren? Ik raakte in paniek dat mijn kans om mee te doen aan de 21,5 mijl lange Wapack en Back me nog een jaar zou ontgaan.