Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 62 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

16.03.2020 06:28
lange herausziehen Antworten

Ik studeerde af aan de universiteit, verhuisde naar dans in San Francisco en handhaafde nog steeds het verbod: hardlopen was niet toegestaan. Ik zou willen zeggen dat ik niet opnieuw werd aangevallen, maar zoals veel overlevenden, werd ik herhaaldelijk slachtoffer van mensen die ik kende. Door reflectie, goede vrienden en korte therapie vond ik een manier om weer te genieten van beweging, een manier om van mijn lichaam te Nike Air Max Zero Femme houden als danser. Ik begon te wandelen in de Marin Headlands met een vriend en alleen - ik wou dat ik over de kronkelende paden rende.

En toen verliet ik de dans. Hoewel het plotseling leek, was het een geleidelijk dunner wordende relatie die Adidas Zx Flux Donna eindigde in een uitvoering van een werk dat gedeeltelijk was gebaseerd op mijn aanval - ik deed niet wat ik moest doen. Bevrijd van de reden van het verbod, begon ik weer te rennen.

In het begin was het gedeeltelijk gebaseerd op angst - wanneer je je leven en je identiteit op een elitair niveau aan een bepaalde lichamelijkheid hebt toegewijd, is het achterlaten alsof je een deel van jezelf laat sterven - je weet dat je nooit helemaal zult krijgen ' het terug.

Geleidelijk aan, hoe meer ik rende, hoe meer ik dacht. Steeds langere runs leiden me door mijn pijn bij het verlaten van dans Nike Air Max Thea Femme en gaven me ruimte om te verwerken. En wanneer hardlopen moeilijk werd, herinnerde ik me dat mijn ervaringen werden verkracht - de manier waarop het mijn wereld uit elkaar had gescheurd en de manier waarop ik de andere kant had bereikt, de manier waarop Nike Air Huarache Dames ik nog steeds vooruitging en mijn leven opbouwde - en ik zou dieper graven en merken dat ik de heuvel opduw.

Ik wou dat ik kon zeggen dat hardlopen de remedie was - het was maar een deel. Toen ik aan de graduate school begon, realiseerde ik me dat elke run over verkrachting ging, dat elke race een strijd in mijn hoofd was om mijn eerdere pijn te gebruiken om mijn huidige fysieke ongemak te overwinnen terwijl ik duwde (en viel!) In trailrunning en trail half -marathons en relais. Ik begon die momenten te vrezen - en dat waren de enigen waarin ik een probleem volledig kon aanpakken dat ik nog steeds niet echt had verwerkt.

Ik begon eindelijk met evidence-based therapie in het voorjaar van 2017, zeven jaar na mijn aanval. Rond dezelfde tijd stopte ik met het dragen van een horloge terwijl ik rende, in plaats daarvan koos ik ervoor om naar mijn lichaam te luisteren. Te beginnen met de halve marathon van The Rattlesnake Ridge Trail op mijn 27e verjaardag, bedacht ik een lopende mantra: als je geen plezier hebt, verander dan Adidas Eqt Support Adv Heren wat je doet. Ik gebruikte het om mijn ervaring te volgen: drukte ik omdat ik me goed voelde? Vond ik de uitdaging leuk? Had ik extra brandstof nodig om de volgende kilometers te halen en te genieten? Had ik zin om over die rotsen te springen, of begon ik moe te worden en moest ik voorzichtiger zijn?

Hoe meer trainingen en races ik deed met dit in gedachten, hoe mooier hardloopervaringen ik begon te krijgen. Elke run, elke race, werd een kans om niet fitter te zijn, niet om te vergeten, niet om te ontsnappen, niet om "niet te denken", niet om pijn te verwerken, maar om het wonder te ervaren van een mens te zijn die in staat is om door te gaan geweldige ruimtes en gewone.

Dat wil niet zeggen dat er geen momenten van tegenslag zijn geweest - ruige races om door te zetten, het dagelijkse risico van intimidatie als vrouwelijke hardloper. New Balance 999 Womens Ik ben beter geworden in het negeren van de 'gazers' en de 'Ik zou dit waarschijnlijk niet moeten zeggen, maar je hebt geweldige benen' van onhandige mannen aan de finish. De moeilijkste momenten zijn de race-talkers. Mannen die om wat voor reden dan ook besluiten dat ze midden in een race moeten praten - bijna flirten - en achterdochtig achter me blijven op een manier die me parano?de maakt dat ze elke keer als we een heuvel opgaan naar mijn achterste staren , of degenen die te dicht bij de finish of de startlijn op de loer liggen en het gesprek te lang slepen. Ze kunnen in mijn hoofd kruipen en mijn kwetsbaarheden ontwaken.

Dat is waar mijn mantra van pas komt: als ik geen plezier heb, verander dan wat ik doe. Als ik me goed voel, ren ik langs de praters - als ik dat niet ben, loop ik om ze te laten passeren. Als ze te Adidas Superstar Damen dichtbij staan ??en onophoudelijk praten, verzin ik een excuus om te vertrekken en weg te lopen. Dit is mijn run, mijn ervaring, en ik heb de leiding over hoe ik ervan geniet.

Sprung  

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz