Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 62 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

16.03.2020 06:28
lange herausziehen Antworten

Ik studeerde af aan de universiteit, verhuisde naar dans in San Francisco en handhaafde nog steeds het verbod: hardlopen was niet toegestaan. Ik zou willen zeggen dat ik niet opnieuw werd aangevallen, maar zoals veel overlevenden, werd ik herhaaldelijk slachtoffer van mensen die ik kende. Door reflectie, goede vrienden en korte therapie vond ik een manier om weer te genieten van beweging, een manier om van mijn lichaam te Nike Air Max Zero Femme houden als danser. Ik begon te wandelen in de Marin Headlands met een vriend en alleen - ik wou dat ik over de kronkelende paden rende.

En toen verliet ik de dans. Hoewel het plotseling leek, was het een geleidelijk dunner wordende relatie die Adidas Zx Flux Donna eindigde in een uitvoering van een werk dat gedeeltelijk was gebaseerd op mijn aanval - ik deed niet wat ik moest doen. Bevrijd van de reden van het verbod, begon ik weer te rennen.

In het begin was het gedeeltelijk gebaseerd op angst - wanneer je je leven en je identiteit op een elitair niveau aan een bepaalde lichamelijkheid hebt toegewijd, is het achterlaten alsof je een deel van jezelf laat sterven - je weet dat je nooit helemaal zult krijgen ' het terug.