Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 62 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

27.03.2020 09:00
unglaublich begeistert Antworten

Binnen strekten mijn benen zich uit over een met kruimels bestoven auberginematras, terwijl mijn rug rustte op een tas gevuld met bovenkleding. Overblijfselen van de voorgaande Adidas Zx Flux Uomo dagen waren bezaaid met afvalbakken aan de binnenkant van de auto: lege flessen water, half opgegeten dozen Triscuits en gekreukelde kaarten. Terwijl ik de chaos van mijn huis bekeek, dacht ik na over de weg die ik had afgelegd om aan de vooravond van mijn vijfendertigste verjaardag deze specifieke trailhead te bereiken.

Mijn vader zegt graag: 'Ik heb geen spijt.' Wanneer hij wordt geduwd, bekent hij twee spijt, maar niet meer. Hij zal beweren dat elke fout, elke verkeerde afslag hem naar de plek leidde waar hij ook was op de dag dat hij deze wijsheid verheerlijkt. En waar dat ook is, het is precies waar hij wil zijn.

De afgelopen maanden had ik vaak aan zijn bewering gedacht.

Als ik de afgelopen zeventien jaar had kunnen herhalen, was de lijst met wat ik anders had gedaan zo lang dat het de donkere leegte zou vullen die mijn auto bedekte. Natuurlijk was ik blij dat ik op dat Nike Air Zoom Pegasus 31 Femme moment op de trailhead was, maar om daar te komen, had ik honderden plaatsen gestaan ??waarvan ik wenste dat ik ze niet had. Hoe kon ik de omwegen niet betreuren?

Jarenlang had ik een weg afgelegd die ik lang had verwacht tot het einde. Het was een weg vol met wat ik dacht dat ik zou moeten willen: een chic appartement in Manhattan, designerhakken en een advocatenkantoor. Bovendien leek die weg veilig.

Maar toen ik dat pad aflegde, verstopte ik me. Ik dempte het creatieve, het fantasierijke en het eenvoudige. Verbergde het meisje dat haar dagen doorbracht met schrijven, regisseren en de hoofdrol speelde in toneelstukken. Verborg de tiener die vrijheid vond in het geluid van haar voeten op onverharde paden. En verborg de vrouw die niet kon begrijpen waarom ze, na jarenlang alle regels te hebben gevolgd, zo ongelukkig was.

Zes maanden geleden was ik weggelopen van dat leven.Nike Internationalist Donna Ik verkleinde naar een auto en reed naar het westen met geen ander plan dan te jagen wat me opwond in de wildernis van Amerika.

Gedurende die zes maanden had ik vaak aan mijn jongere zelf gedacht. Ik wou dat ik haar een klap kon geven en kon zeggen: 'Een leven leiden dat bang is in het donker, zal het licht doven!' Of schud haar en schreeuw: "Een pad bewandelen dat niet van jezelf is, zal op een dag je hart breken!"

Natuurlijk kon ik dat niet. Maar dat weerhield me er niet van om erover na te denken.

Terwijl ik al het advies dat ik haar zou geven opvolgde, Nike Air Max 97 Donnagleden twee grimmige balken langs de grindweg. Ik tuurde door de stapels op de bakken alsof ik door een overwoekerde jungle gluurde. Vervolgens stopte ik het hypothetische geklets om de klimpartner van morgen, Kim, te ontmoeten.

Ik was aan Kim voorgesteld via een vrouw die ik tijdens mijn recente verblijf in Wyoming had ontmoet. Kim woonde in Colorado en beklom bergen elke Nike Air Pegasus 89 Womens kans die ze kreeg. Mijn aankomst in de staat viel samen met Kim's geplande beklimming van Ellingwood Point en Blanca Peak, twee 14.000 meter hoge bergen die opdoemen over glooiende zandduinen in de Sangre De Cristo Range. Kim nodigde me uit om mee te doen.

Als uw blog is begonnen als een blog voor gewichtsverlies, maar nu u deze handhaaft, beschouwt u het dan nog steeds als een blog voor gewichtsverlies?

Ik heb sinds de afgelopen 2,5 jaar nogal wat berichten geschreven. Zijn er berichten die bijzonder bij u in de smaak vielen? Ik ga mijn pagina met favoriete berichten bijwerken en ik zou ook graag je favorieten daar hebben, niet alleen die van mij.

Ik ben altijd op zoek om mijn blog zo goed mogelijk te maken. Wees helemaal eerlijk (eek.). Wat vind je leuk aan mijn blog? Wat vind je ... misschien een beetje minder?

Ik zwaaide de deur van mijn auto open en zette mijn voeten op het grind terwijl haar rode tweedeurs sedan naast me stopte. Terwijl de auto nog liep, droeg een vrouw, gekleed in versleten spijkerbroeken - het soort dat mijn oma zou vragen: 'Waar zijn de rest?' - en een bijgesneden tanktop waaruit bleek dat geen kosten waren bespaard tattoo salon uit de sedan getuimeld.

Ze landde met orkaanwinden.

"O mijn God. Mijn auto haalde die weg nauwelijks! Het ging langzaam. Ik heb een Duitse lifter van rond de 20 opgehaald. Ik heb hem bij de andere trailhead afgezet. Hij wilde met ons meedoen. Maar ik zei, sorry kerel, dit zijn enkele serieuze bergen die we gaan beklimmen. " Ze sloeg haar armen over haar borst. "Ik klim niet met zomaar iedereen. Ik weet dat je legitiem bent, want ik zag dat je net veertig mijl door de Tetons rende, maar ik denk niet dat die man ooit eerder een berg had beklommen. "

Ze stak haar hand uit, rukte de sleutels eruit en paste de buffervlag van Colorado aan die ze als hoofdband droeg over zijdeachtig donkerbruin haar. "Ik ben hier zo enthousiast over! Het wordt gnaaar. De couloir die we moeten opstaan ??is super los. Het is zo ongeveer het lot van de ondergang. "

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz