Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 57 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

30.03.2020 08:19
eine angemessene Antworten

Hoe graag ik ook in het donker ren, ik weet dat het voor sommigen intimiderend kan zijn. Het is echter bijna onvermijdelijk dat je op een gegeven moment in het donker moet rennen, of het nu is omdat je een lange race loopt, of je fitte training rond een hectisch schema. Dus ik ga enkele gedachten delen over hoe je je overgang naar de duistere kant zo plezierig en veilig mogelijk kunt maken.

Het had edamame, Japanse aubergine, Nike Air Max 95 Mens paksoi, wortels en taugé met een sesam-limoendressing, en het was geweldig.

Na de lunch en het interview sjokte ik door de vochtigheid naar huis om mijn badpak te pakken en Allie te ontmoeten bij het zwembad voor wat zwemtips. Ze was een schoolzwemster en had gecoacht zwemmen en zag dat ik meer wilde weten over zwemmen, dus stuurde ze me een e-mail en vroeg of ik wilde afspreken om te zwemmen. ZEKER! Ik vind het geweldig om nieuwe trainingsmaatjes te vinden. We eindigden ongeveer een uur met zwemmen en werden heen en weer verplaatst van de langzame baan naar de middelste baan.

hoe je moet omdraaien (ik wist dit vroeger maar was het helemaal vergeten. Ook zit mijn neus nu vol met water.)
hoe minder te trappen
hoe ik mijn lichaam kan draaien tijdens het zwemmen om een ??effici?ntere zwemmer te zijn. Ik voelde me absoluut en totaal belachelijk toen ik dit voor het eerst deed - al mijn Nike Air Max Tn Donna slagen voelden echt overdreven aan - maar het Adidas Eqt Support Adv Mujer werd een beetje makkelijker en begon me natuurlijker te voelen tegen de tijd dat we klaar waren, en ik kan zien hoe het je helpt sneller te zwemmen en effici?nter. Het helpt ook bij het ademen. Blijkbaar was ik een beetje aan het zwemmen geweest met mijn hoofd omhoog, dus ik tilde mijn hoofd op om echt raar te ademen, maar als je zo draait, schommel je een beetje door het water, dus je hoeft je hoofd minder te bewegen om te ademen .

Bij de overgang naar hardlopen in het donker, net zoals bij de overgang van wegen naar paden, zal je tempo veranderen. Duisternis wekt vaak de illusie dat u sneller reist dan u bent. Bovendien moet je leren om de paden in een geheel nieuw licht te navigeren, en er is extra mentale energie die wordt gebruikt om het terrein te beoordelen en te kijken naar bochten. Het goede nieuws is dat, net als bij Nike Air Max 1 Femme trailrunning overdag, hoe meer tijd je eraan besteedt, Nike Air Max Command Mujer hoe natuurlijker het wordt en hoe sneller je kunt reizen.

Nogmaals, net als bij trail versus road running, zijn er extra veiligheidsoverwegingen bij nachtelijk hardlopen. Allereerst is er de verhoogde kans dat je er tijdens het hardlopen 's nachts op bijt. Je kunt het ook niet zien en de dingen zien er anders uit, dus het zal langer duren voordat je hersenen gewend zijn aan het identificeren van gevaren. U kunt dit risico verkleinen door op bekende of soepele paden te rennen terwijl u zich aanpast aan nachtelijk hardlopen. Ook lopen er 's nachts verschillende beestjes rond, dus zorg ervoor dat je weet wat die beestjes zijn. Ik heb in de vroege uurtjes stinkdieren, wasberen, coyotes, ratelslangen, schorpioenen en vossen ontmoet. Geen van deze ontmoetingen had echter enige Adidas Zx 700 Homme negatieve uitkomsten (niet dat de mogelijkheid er niet is). Net als bij beestjes in het daglicht, wilden deze net zo graag bij mij weg zijn als ik bij hen weg wilde zijn - en ik wilde ECHT weg zijn van dat stinkdier. Zorg ervoor dat je alert blijft en let op dieren om te voorkomen dat ze in een confrontatie komen. Zoals bij elke run, verhoogt het dragen van een communicatieapparaat en laat het mensen weten waar je bent en wanneer je van plan bent terug te zijn, je veiligheid op donkere trailruns.

Een manier om 's nachts met pacing en veiligheid te helpen, is door ervoor te zorgen dat je de juiste verlichting hebt. De eerste overweging is lumen. Ik vind dat mijn koplamp van 300 lumen prima werkt, hoewel ik relatief lichte koplampen heb gezien die meer dan 1.000 lumen claimen. Het voordeel van een koplamp is dat je automatisch licht Nike Air Pegasus 83 Mujer hebt waar je ook kijkt. Een nadeel is dat ze het pad kunnen “wegspoelen”, waardoor het er vlak en moeilijker uitziet om stenen en wortels uit te zoeken. Ook vinden sommige mensen koplampen ongemakkelijk, vooral na verloop van tijd. Er zijn alternatieven zoals zaklampen, knokkellampen, taillelichten en schoenlampen. Misschien wilt u zelfs een combinatie gebruiken, bijvoorbeeld een koplamp voor algemene verlichting en een zaklamp om padgevaren op te sporen.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz