Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 79 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

03.04.2020 10:26
viering doordrongen Antworten

En natuurlijk was er mijn hardlopen. Hij kwam naar talloze circuitmeetings, crosscountry-races en wegwedstrijden, sinds ik op de lagere school zat. Hij rende soms met me mee en hij hielp altijd met mijn training: hij kwam erachter dat ons ietwat cirkelvormige blok bijna precies 400 meter was, en voordat ik mijn rijbewijs had en voordat GPS iets was, reed hij kilometers met mij mee op het platteland om trainingsroutes uit te stippelen met de kilometerteller. Ik denk dat ik me de dag herinner dat ik te snel voor hem werd: we waren samen aan het rennen en hij zei dat ik vooruit moest rennen - en uiteindelijk markeerde hij een rit naar huis met mijn Nike Air Max 270 Uomo oom. Daar hebben we jaren om gelachen. Hij en mijn moeder gingen met me mee naar de marathon van Toronto en reden samen met mij de metro terwijl ik rende, en kwamen op willekeurige plaatsen langs de baan om me op te vrolijken. Vanwege de invloed van mijn vader is hardlopen altijd leuk voor me geweest - ik heb altijd geweten dat het iets is dat ik goed kan, maar dat het oké is om het ook voor de vreugde te doen. Hij leerde me blij te zijn. Hij was het voorbeeld van het waarderen van eenvoudige genoegens, de waarde van hard werken, het belang van vriendelijkheid. Enkele dagen voordat hij stierf, vertelde hij mij en mijn broer dat hij hoopte dat hij had laten zien dat we altijd vriendelijk waren. Dat was voor hem gewoon het belangrijkste.

Ze vertelde hoe ze zeven jaar geleden begon en hoe ze van het runnen van haar bedrijf uit haar Nike Air Force 1 Dames appartement met een andere vrouw ging naar hoe ze nu een bedrijf runt met 800 werknemers en 45 winkels. Ik was echt onder de indruk van hoe nederig ze leek - en zelfs niet op een getroffen, ik-weet-ik-moet-doen-alsof-ik-doe-bescheiden-manier. De (enigszins onhandige) moderator vroeg haar wanneer ze wist dat haar bedrijf het zou redden.

'Ik weet nog steeds niet of het gaat lukken', zei ze. Ze leek heel erg hard voor zichzelf. Het was ook interessant om te horen hoe belangrijk internet is voor Tory Burch, persoonlijk en als bedrijf. Twee maanden nadat ze hun eerste winkel hadden gelanceerd, lanceerden ze e-commerce op hun website, en sociale media zijn altijd belangrijk voor ze geweest, en Tory doet de meeste van haar eigen Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme tweets, behalve misschien een deel van de promotionele dingen. Zo tweette ze vorig jaar: 'Ben ik het of is Adidas Zx 750 Mujer iedereen ge?xtrapoleerd door op blote voeten te gaan door de beveiliging van de luchthaven? Moet ik een lijn reissokken ontwerpen? ' Ze kreeg zo'n geweldige reactie dat ze een reissok ontwierp. Ik dacht dat dit zo'n cool idee was en vroeg ze voor Kerstmis ... totdat ik me realiseerde dat ik eigenlijk om een ??paar sokken van $ 45 vroeg. Oeps.

Ik liep naar huis langs Fifth Ave en glimlachte bij de parade-voorbereiding (ik ben ZO opgewonden voor St. Patrick's Day), en kwam thuis en maakte een kippasteitje met wat spinazie en volkoren pasta.

Mijn vader heeft me op zijn rustige, bedachtzame manier opgevoed om vriendelijk te zijn, ja - en ook een sterke, onafhankelijke, intelligente vrouw. Ik aarzel niet om nieuwe uitdagingen Nike Air Max Classic Bw Mujer aan te gaan, of ik nu in mijn carrière als hoogleraar milieukunde ben, of in mijn "hobby" als nu ultrarunner. Ik lach veel. Ik schrijf - veel academische dingen, maar ook persoonlijke dingen zoals deze blog. Dus op deze Vaderdag betreur ik zijn verlies, maar vier ik ook zijn leven - en begrijp dat zowel dit verdriet als deze viering doordrongen zijn van dankbaarheid voor alles wat hij bij me heeft achtergelaten.

Hij gaf me de wereld, en de tools en het vertrouwen om mijn pad erin te banen: wat een geweldig geschenk, inderdaad.

Tara loopt sinds de middelbare school in het hele land en is nog steeds sterk als Masters-hardloper. Sinds ze in 2013 naar Squamish verhuisde, is ze verliefd geworden op trail en ultra running en is ze meestal vrolijk te galopperen door het bos en de bergen op en af ??met haar geweldige groep trailzusters. Adidas Nmd Homme Ze loopt voor het Distance Runwear Project-team. In haar off-trail-leven heeft ze een Ph.D. in aardrijkskunde en doceert milieuwetenschappen aan de University of British Columbia.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz