Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 126 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

23.04.2020 10:21
geschnitten sind Antworten

We maakten onze nog vochtige schoenen vast en keerden Nike Air Max 90 Hombre terug naar de rivier, maar dit was niet de rivier die we net 15 minuten geleden waren overgestoken. 20 voet boze golven stonden tussen ons en de andere kant. Tracy zag er nerveus uit en Tracy zag er nooit nerveus uit. We hadden geen andere keus dan terug te gaan zitten en te wachten tot het water afnam.
Ik bracht de tijd Nike Air Max 90 Mujer door met het kijken naar rupsen en het zingen van een half ijlende parodie op een Sound of Music-nummer dat ik noemde "Hoe los je een probleem op zoals Paria?" mijn aantekeningen weerkaatsen tegen de hoge muren van de kloof. (Paria rijmt op "see ya" of "Maria", van de Paiute-woorden "pah ria", wat "house of rock" betekent en niet het Engelse woord "pariah").

We hadden tijdens deze reis wat water verwacht, maar lang niet zoveel. De Paria-rivier voert een stroomgebied af dat honderden kilometers breed is, dus zelfs een kleine hoeveelheid neerslag kan een muur Adidas Superstar Womens Red van water stroomafwaarts sturen. De bloedstollende afvoer die ons nu van sokken tot sportbeha's doorweekt, was misschien die ochtend sneeuw op een Bryce Canyon-hoodoo.

We ontdekten later dat op die specifieke dag de piekstroom van de Paria-rivier maar liefst 350 cfs (kubieke voet per seconde) was, wat meer is dan 350 keer de mediane stroom voor die tijd van het jaar. Ter vergelijking: ultrarunner Jay Aldous ’FKT van Paria Canyon zag het water stromen met slechts 13 cfs. Waar hij druppeltjes had gehad, hadden we torrents.

Twee uur later was de rivier eindelijk kalm genoeg om over te steken, we sloegen ons kamp op in een sprookjesachtige fantasiekloof onder een roze alkoof. Miniatuurblauwe kerstbomen bezaaid met een grasweide, met magisch mos dat terugkwam nadat je erop was gestapt alsof je wilde zeggen: "Oh, ik zag je daar niet!" De roze muren waren zo dichtbij gebogen dat het Nike Air Max 200 Femme voelde alsof je je kon uitstrekken en aanraken, terwijl ze echt honderden meters boven ons hoofd waren. We vielen in slaap voor het gebrul van de rivier en staarden omhoog naar een perfect klein stukje sterrenhemel.

IN DE DIEPTE
Op de eerste dag passeerden we een paar kleine feestjes in de buurt van Lee's Ferry in de tegenovergestelde richting, die allemaal de smalste delen van Buckskin Gulch waren gepasseerd door te beginnen bij de trailhead van het Witte Huis verder stroomafwaarts. Tegen de tijd dat we de volgende ochtend bij Buckskin Gulch aankwamen, waren we volkomen alleen. Alle anderen moeten hun vergunningen hebben opgegeven vanwege het weer. De spookachtige duisternis van de kloof werd nog angstaanjagender door de stilte, het enige geluid dat onze voeten weerkaatste tegen de smalle muren.

"De Buckskin is normaal gesproken kurkdroog, met af en toe een plas water of modder om doorheen te waden", luidt de definitieve gids Nike Air Max 720 Hombre van de Paria River-regio. Maar tijdens deze reis was de Buckskin één gigantische plas water en modder, met slechts af en toe een stuk droog zand.

Steile verticale muren zweefden aan weerszijden boven ons uit, met enorme boomstammen die 50 voet boven ons hoofd werden gegooid en daar als tandenstokers vastgeklemd zitten door eerdere overstromingen. Ik was blij dat we hier maandag niet waren geweest, of dat ons lichaam daar misschien nog steeds vastzit.

"GAT!" Schreeuwde Tracy terwijl ze op haar borst zakte in een troebel zwembad dat van een afstand ondiep leek.

'Blijf links!' Ik kreunde terwijl ik naar rechts gleed op een verborgen helling van zand. 31 mijl van ons startpunt en 14 van de finishlijn, we waren het punt van geen terugkeer gepasseerd. De poelen zouden alleen maar dieper en donkerder worden, de muren smaller en de inzetten hoger, en we hadden geen andere keus dan door te gaan.

Ik wist van kaarten van de route die ik van tevoren had bestudeerd dat er twee belangrijke obstakels zijn in Buckskin Gulch zelf: The Rockfall Adidas Zx Flux Hombre en The Cesspool.

De Rockfall is een verraderlijk knelpunt van rotsblokken van huisformaat met ruw uitgehouwen treden die in de zijkanten zijn uitgehouwen en, vaak, een niet-officieel touw waarmee je jezelf kunt hijsen. We zagen het touw hangen en sloten het meteen uit als te gevaarlijk. Ik stelde me voor dat we Tarzan-achtig van rotsblok naar rotsblok slingerden en probeerden me niet voor te stellen wat er zou gebeuren Nike Air Max 200 Hombre als we zouden vallen. Gelukkig wisten we ons in plaats daarvan tussen de rotsblokken te persen. (Deze keer was de grootte een voordeel.)

Dan was er The Cesspool. Alleen al de naam wekt angst op. In het diepste, donkerste deel van de kloof, waar licht slechts een paar minuten per dag het smalle plafond binnendringt, is er een zwembadgedeelte van stinkend, kleverig ijskoud water. We hebben het echter nooit gevonden, want die dag was de hele kloof The Cesspool.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz