Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 80 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

16.08.2019 07:46
cellulaire sur le comportement Antworten

Dit is niet alleen specifiek voor de 645, maar gebruikelijk voor alle Garmin GPS-horloges. Je statistieken en activiteiten zullen leven op het Garmin Connect software-ecosysteem en het is een systeem dat ik steeds meer leuk vind als ik het gebruik.

Activiteiten worden automatisch gesynchroniseerd via wifi nadat u klaar bent en de "Physio TrueUp" -functie synchroniseert uw gegevens op al uw Garmin-apparaten. Deze functie is uiterst nuttig voor mensen zoals ik die meer dan één apparaat testen / gebruiken, zodat wat Nike Air Max 97 Dames ik draag al mijn geschiedenis heeft, onafhankelijk van welk apparaat ik op dat moment droeg en ik geloof dat het zal worden gewaardeerd door mensen die Forerunner-apparaten gebruiken voor hun runs en Edge-apparaten om te fietsen.

Garmin Connect is een goede reeks dashboards, widgets en schermen die u zowel inzicht geven in uw activiteitenniveau (stappen, etages, slaap, calorie?n in versus calorie?n uit dankzij MyFitnessPal-integratie ...) als de lijst met uw sportactiviteiten met een goed niveau van detail.

Over runs specifiek gesproken, wat ik leuk vind, is de mogelijkheid om tegelijkertijd snelheid, cadans en hartslag te controleren terwijl je jezelf op de kaart plaatst. Wat ik bedoel, is dat als je op een bepaalde plek op de kaart van je run klikt, je precies hieronder ziet hoe je het deed met betrekking tot die statistieken.

U Adidas Nmd Womens kunt ook uw rondetijden en de tijd die u in verschillende hartslagzones doorbrengt controleren.

Het vermindert lichamelijke activiteit, omdat bijvoorbeeld een van mijn vrienden me onlangs belde tijdens mijn training, en ik heb al een tijdje niet met haar gesproken en ik moest haar veel dingen vertellen. Dus het leidde me nogal af van mijn training.

Zoals deze verklaringen suggereren, kan het gebruik van mobiele telefoons tijdens een geplande geplande oefening een afleiding veroorzaken en mogelijk de trainingsintensiteit verminderen. Als dit het geval is, kan dit het vermogen van een oefening om de conditie te verbeteren beperken en een gedeeltelijke verklaring geven voor de hierboven beschreven negatieve relatie tussen het gebruik van mobiele telefoons en cardiorespiratoire fitheid.

Het doel van deze studie was dus om het Adidas Zx Flux Womens effect van het gebruik van een mobiele telefoon op een periode van 30 minuten training op de loopband te beoordelen. De studie maakte gebruik van een ontwerp binnen de proefpersonen om de intensiteit (gemiddelde snelheid en hartslag) en het plezier (dat wil zeggen) van 30 minuten durende zelf geselecteerde loopbandoefening te vergelijken tijdens de volgende omstandigheden: sms'en op een mobiele telefoon (sms'en) , praten op een mobiele telefoon (praten), een mobiele telefoon gebruiken om naar muziek te luisteren (muziek) en geen gebruik van de mobiele telefoon (controle). De hypothese was dat het gebruik van een mobiele telefoon om naar muziek te luisteren zou resulteren in de hoogste gemiddelde snelheid en smaak van alle omstandigheden. Dit werd verondersteld omdat eerder is aangetoond dat het luisteren naar muziek de trainingsintensiteit Nike Air Max 95 Donna en het genot verhoogt [29-33]. Omgekeerd veronderstelden we dat de andere gebruiksomstandigheden van de mobiele telefoon (sms'en en praten) zouden afleiden van de training Nike Internationalist Femme op de loopband en zouden resulteren in een verminderde trainingsintensiteit (d.w.z. verminderde snelheid en hartslag) ten opzichte van de controleconditie. Als zodanig is deze studie de eerste die een experimenteel ontwerp gebruikt om het effect van het gebruik van mobiele telefoons op het trainingsgedrag te beoordelen.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz