Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 88 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

20.11.2019 07:39
daarna een andere met anderen Antworten

Er moet een soort gezegde zijn dat omvat: "Omring jezelf met grootheid" ... iets, iets, enz. Klopt dat?

In het weekend had ik de mogelijkheid om een ??deel van een race van 6 uur te lopen. Het was een loop van 1,8 km die je 6 uur lang zo vaak als www.dieliseusen.de je kon liep. Vrij eenvoudig. Ik kon maar 2,5 uur hardlopen omdat ik 's middags een afspraak had, maar ik wist dat er een aantal fantastische hardlopers zouden zijn en dacht dat het geweldig zou zijn om een ??aantal van hen voor het eerst te ontmoeten.

In een poging om je onder te dompelen in de ervaring, dacht ik dat het nuttig zou kunnen zijn om te beschrijven wat er nodig is om naar Antarctica te Nike Blazer Low Damen komen.

Vanaf de westkust van de VS stapte ik op een vlucht naar Buenos Aires, Argentini? (via Atlanta, GA). Reistijd naar Buenos Aires was 17 uur 15 minuten. Vanaf daar nam ik nog een vlucht naar het puntje van Argentini?, Tierra de Fuego. Reistijd was 7 uur 23 minuten (met 1-stop bij El Calafate). Ik overnacht in Tierra de Fuego. Morgen gaan we aan boord van een schip in de haven van Ushuaia op weg naar het bevroren continent, een Adidas Stan Smith Womens tweedaagse reis over een van de meest verraderlijke verhoogde wegen ter wereld, Drake's Passage (er is gemeld dat 98% van de eerdere deelnemers aan The Last Desert race leed aan een vorm van zeeziekte).

Het schip waar we op varen heet The M / S Professor Molchanov. Ze werd in 1982 in Finland gebouwd voor poolonderzoek en is opgeknapt voor expedities naar Antarctica. De Molchanov vervoert maximaal 52 passagiers. Nike Air Force 1 Womens Terwijl de bemanning voornamelijk Russisch is, is de offici?le taal op het schip Engels.

Dat is wat het kost om naar Antarctica te komen. Je moet bijna net zo hard werken om hier te komen als je doet om de race te rennen (vooral het zeeziekte-gedeelte is zwaar).

Om een ??wijdverbreide mythe te verjagen, zijn er geen ijsberen op Antarctica. Er zijn veel pingu?ns en er zijn angstaanjagende wezens die luipaardrobben worden genoemd, Nike Internationalist Uomo maar geen ijsberen. Degenen onder u die ge?nteresseerd zijn in het lezen van een geweldig avonturenboek over pingu?ns, luipaardrobben, overleven en leiderschap, zou ik ten zeerste aanbevelen: ‘The Endurance,’ het verhaal van Ernest Shackleton's legendarische expeditie naar Antarctica.

Ik ben blij dat ik de beslissing heb genomen om te verschijnen en een paar rondjes te doen. Ik maak geen grapje als ik zeg dat ik door jullie allemaal Nike Air Max Thea Mujer ben ge?nspireerd en gemotiveerd. Het leuke van deze opstelling was dat ik met een paar lopers een mijllus kon doen en daarna een andere met anderen. Het was leuk. Op de bovenstaande foto staan ??STERKE lopers.

In de gesprekken leerde ik weten waar sommigen voor trainden, tijddoelen die ze hadden en ik werd overweldigd door hun doelen, snelheid en vastberadenheid.

Ik wil sneller zijn. Ik wil sterker Nike Air Max Tavas Damen zijn. Rennen met deze geweldige hardlopers, al was het maar voor een paar minuten, heeft mijn motivatie om te verbeteren als hardloper opnieuw gestimuleerd. Omring jezelf met grootheid ...

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz