Het ding over een comeback is dat het al die prestaties die je ooit als vanzelfsprekend beschouwde, zo veel zoeter maakt.
Ik heb vanmorgen 10 mijl gelopen, wat in Nike Air Max 90 Heren het verleden voor mij een behoorlijk normale zaterdag- of zondagochtend was. Ik heb een paar weken geleden 10 mijl gelopen - en dat voelde net zo lief! - maar anders dan dat, heb ik geen dubbele cijfers meer sinds ik de New York City Marathon in 2017 eindigde.
Ik heb het geluk gehad om de meeste van mijn lange runs de afgelopen weken met een vriend te lopen, dus ik keek er niet zo naar uit om 10 solo te lopen. (En wil graag met mensen blijven rennen, dus als je in LA bent en een hardloper bent ...) Ik vroeg me af of er races waren die ik voor een deel van mijn lange Nike Free 5.0 Mujerrun kon gebruiken, en ik vond dat A Better World Running, een local raceserie organiseerde vanochtend een 5K / 10K / 15K / halve marathon. PERFECT! Ik heb me gisteravond aangemeld voor de 15K, erachter komend dat als ik niet met een vriend kon lopen, er tenminste Nike Air Max 90 Damen anderen waren voor motivatie. Toen ik wakker werd, voelde ik me een beetje nerveus (ik ben gewoon zo bezig met hardlopen, maar ik werk er hard aan), dus ik keek naar mijn vertrouwde Alec Baldwin NYC marathonvideo om mezelf op te pompen / huilen voordat ik ging rennen .
Het liep langs het strandpad (dus, ja, ik betaalde om te rennen op het pad waar ik elke dag gratis op ren ˉ \ _ (ツ) _ / ˉ), dus ik rende een mijl om op te warmen en zorg ervoor dat ik 10 voor de dag. De race is zo klein en schattig, en er konden niet meer dan 100 mensen zijn. Ik zag een paar mensen in NYRR-Adidas Zx 750 Damen racet-shirts, en ik wilde naar hen toe gaan en zeggen: HIJ HEEFT U HIER GEWOON GEWIJZIGD, KUNNEN WE VRIENDEN ZIJN, maar besloot dat het te vroeg was om eng te zijn. (Ik heb mezelf wel verteld dat als ik ze later zou zien, ik het wel zou vragen.)
De cursus was drie lussen van 3.1, en de 3.1 was een heen en terug. (Al deze loops - zulke mentale training.) Voor LA piepers: het begon net bij Shutters on the Beach en draaide zich om in Idaho (no you da ho) Ave. Mijn losse plan om hier op in te gaan was om bij alle turnarounds te lopen, omdat ik tegenwoordig heel veel wandelpauzes neem. Uiteindelijk liep ik wat vaker dan dat. Ik doe niet echt een run-walk-methode? Ik pak gewoon een punt voor me en begin weer te rennen.
Ik had mijn AirPods in mijn hardloopriem en ik zei tegen mezelf dat ik ze eruit kon trekken als ik ze nodig had, maar Nike Air Huarache Mujer zonder ze te beginnen en ze op te slaan voor motivatie. (Ik heb de laatste tijd soortgelijke coaching-klanten verteld - bewaar de muziek voor een oppepper!) Nou, ik had ze nooit nodig! Dit is ook een kleine overwinning - 99% van mijn runs zijn tegenwoordig bij hen. Ik had anders tijd in beslag door te proberen te achterhalen welke race iedereen liep (mijn slabbetje begon met een 7 en ik denk dat 5K slabbetjes begonnen met 5, 10K met 6 en half met 9?) En in welke lus stonden ze.
Toen ik de tweede lus afrondde, op weg naar de 10K, begon ik mezelf te vertellen dat ik het gewoon op de 10K kon noemen en daarna nog drie alleen kon doen. Ik betrapte mezelf en zei letterlijk SHH hardop (stil?) Tegen mezelf en mijn zelfvernietigende gedachten. Mijn angst is de laatste tijd groot geweest, en hoewel dit de rustigste race ooit was, gaf het me in Nike Internationalist Femme een racesituatie het gevoel dat ik sneller moest rennen. Nee, Theodora, jij doet het, en als je bedoelt te stoppen en langere wandelpauzes te nemen, dan is dat cool.
Met de start van een nieuw jaar is dit de perfecte gelegenheid om je afspeellijst nieuw leven in te blazen. Of het nu een ouder nummer is dat de benen in beweging brengt of een nieuw nummer dat je aandacht trekt en niet loslaat, het is tijd om je afspeellijst te 'vernieuwen'.
Nieuw jaar, hetzelfde formaat.
Something Old: liedjes die minstens 5 jaar oud zijn. (Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de omzet van muziek gebeurt snel.)
Something Current: liedjes die het afgelopen jaar zijn uitgebracht.
Iets om te overwegen: dit is de categorie jokertekens. Voel je vrij om elk nummer te vermelden: oud, actueel, schuldig plezier, underground, wat dan ook.