Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 70 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

29.11.2019 08:50
terwijl het tempo vertraagde Antworten

Ik dacht aan mijn raceplan. Mijn doel was geweest om niet op te geven. Niet stoppen met duwen, welk tempo dat ook betekende. De paarse ballonnen met 3:40 erop waren een willekeurig getal. Ze betekenden niets voor mij. Ik Nike Air Max Tavas Womens dacht na over wat ik echt wil bereiken door marathons sneller te laten lopen - anders dan iets sneller naar dat bier terug te gaan.

De eerste open water zwemmen van het jaar betekent ook het eerste dragen van plastic slippers van het seizoen. Ik had Josie uit de buis ontmoet en we hadden ons snel omgedraaid en ons een weg gebaand naar de Ladies 'Pond op Hampstead Heath om Laura en Helen te ontmoeten. Anderhalve kilometer lopen had meer schade aan mijn voeten aangericht dan de twee marathons die ik vorige maand samen had gelopen.

We lieten ons allemaal Nike Internationalist Dames in het water zakken. Het was 13C en met onze wetsuits aan, viel het mee. Helen, die haar wetsuit meenam voor zijn eerste reis, had nog nooit eerder in een meer gezwommen. Ik had haar uitgenodigd om te zwemmen, want niet zo lang geleden nam mijn vriendin Katie me mee voor mijn Nike Air Max Tavas Dames eerste zwemtocht in het meer en ik weet hoe minder eng dat het maakte.

Katie en ik begeleiden een aantal beginnende triatleten (inclusief Helen) dit jaar door hun eerste seizoen en hoewel ik soms een beetje fraude voel met het uitdelen van advies, is het leuk om een ??beetje te delen wat ik de afgelopen jaren heb geleerd jaar.

We zwommen een paar baantjes in de vijver, onze handen en voeten wennen aan de watertemperatuur en aan het ijsgezicht langzaam wegzakt. Terwijl we veilig en nauw in onze wetsuits zwommen, droegen vrouwen alleen maar een cossie en zonder gedoe. Op een dag zal ik een van die vrouwen zijn, maar niet vandaag.

Laura had na ons zwemmen vier cokes meegebracht - een zwemtruc in open water om hopelijk alle insecten in je maag te doden. Als de marketinginstanties dit wisten, zou er een reclamecampagne in de zomer Nike Air Max 97 Donna zijn met een rode vrachtwagen die door een man in een rood wetsuit naar een stad rolt, gezongen "Open water komt eraan, open water komt eraan ..."

Mijn flip-flop-blessure had de huid gebroken, en zo kwam ik op mijn voet cola aan.

“Argggggghhhhh! Dat is erger dan TCP. 'Het prikte. Veel. "Als dat is wat het doet met mijn voet, stel je voor wat het doet met onze binnenkant." We poetsten onze blikjes allemaal op en gingen op weg om ijs en warme chocolademelk te krijgen.

De beurt van april naar mei markeert de verandering van lange afstanden rennen naar een zomer van korte snelle dingen rennen en buiten zwemmen. Ik heb mijn eerste triatlon van het jaar op zondag in Crystal Palace en een open water zwemrace het volgende weekend. Maar ik ben nog niet helemaal klaar met hardlopen. Ik ga eind mei naar Kopenhagen voor nog een Nike Air Max 2017 Femme voorjaarsmarathon. En hopelijk loop ik zowel lang als snel.
Na drie mijl medelijden met mezelf te hebben gehad terwijl het tempo vertraagde, pakte ik mijn voeten op, pakte mijn kin op en begon te rennen. In de laatste zes mijl van de 80k EcoTrail Parijs heb ik al mijn mijlen minder dan 9 Nike Air Pegasus 89 Damen minuten afgelegd. Er waren geen excuses om hetzelfde vandaag niet te doen.

Ik vond het tempo dat ik de eerste helft van de race had aangehouden en bleef rennen. Toen we teruggingen over de brug naar de start rende ik zo hard als ik kon, langs andere hardlopers, langs ons appartement en langs de finishlijn.

Ik kreeg een medaille, een roos, een warme chocolademelk en een Deens gebak. Ik klom vier trappen op en ging bij het raam zitten uitkijken naar Katie en Phil.

Mijn horloge zei 3:42. Mijn benen zeiden dat er iets in de tank was achtergebleven. Volgens Nike Air Max Command Mens mij is het niet bang om sneller te lopen. Rol op oktober.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz