Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

06.12.2019 10:23
eigen energiebron Antworten

Dit is meer een factor bij hardlopers op sociale media - sorry daarvoor. Vaak gebeurt er een 'sociaal samenzijn' in het raceweekend en wordt de race onderdeel van een groter EVENEMENT. Van sociale ontmoetingen op de expo tot grote groepsdiners de avond ervoor, het raceweekend heeft een eigen leven gekregen en Instagram legt alles vast. Dit kan ertoe leiden dat je je aanmeldt voor de race in de Nike Cortez Mujer eerste plaats - het kan een geweldige vorm van motivatie zijn om met je training op koers te blijven en het kan wat broodnodige inspiratie geven op de raceochtend omringd door vrienden .

Dat gezegd hebbende, wil je misschien niets te maken hebben met wat ik zojuist heb geschreven. Misschien heb je liever een kleiner, ingehouden raceweekend. Een zonder franje en grote exposities. Misschien geniet je van een race waarbij je je slabbetje 30 minuten voor de start ophaalt. Er is een race voor iedereen - groot, klein, ergens in het midden. Hoe dan ook, overweeg het soort sfeer voor je volgende race.

Het draait allemaal om de Benjamins Baby
Als je ALLE races wilt lopen, gaat het je kosten. Als u de extravagante wilt uitvoeren, gaat dit u kosten. Tenzij u de powerball-nummers raadt, moet u rekening houden met uw budget. De meeste races Nike Cortez Heren zijn niet zo duur, maar reizen, hotel en vrije tijd zijn dingen die je misschien wilt meenemen in je volgende bestemmingsrace. In werkelijkheid is de raceregistratie misschien het goedkoopste item voor je.

Als de race op een doellocatie staat, kun je binnen 2 dagen voor de race vliegen en 1 dag daarna blijven. Dat geeft je een eerste reisdag, een expodag en een racedag. Afhankelijk van of je de dag na je race of de volgende dag uitvliegt, kijk je naar 4-5 nachten hotel. Als je ook 3x per dag voedsel wilt hebben, zijn dat 12-15 maaltijden die je moet kopen. Uw budget is zojuist ontploft en die registratie van $ 100 lijkt een herinnering.

Maar het kan economisch worden gedaan, als je vooruit plant. Uw vlucht ruim van tevoren boeken is meestal goedkoper en als u iemand kent die ook racet, kunt u mogelijk de hotelkosten (en taxi- of autoverhuur) splitsen. Als je race niet te ver weg is of als je niet veel downtime nodig hebt, kun je altijd vroeg in de ochtend de dag voor de race vliegen. Ik ben ook de "huur een huis" -route gegaan als ik van plan ben om een ??paar dagen te blijven. Het helpt zeker binnen het budget als je in een plaats met een keuken verblijft en je je eigen maaltijden kunt koken na een korte reis naar de supermarkt.

Voel je je slecht omdat je vandaag niet wilt trainen? Maak je geen zorgen, want zelfs Olympi?rs voelen zich soms zo. Het verschil is dat ze toch trainen. Ik ontmoette Hannah Macleod van het GB Hockey-team bij de lancering van Yakult's Little Book of Fitness, die me vertelde hoe ze zichzelf motiveert om te trainen wanneer ze liever op de bank zit, en waarom ze af en toe geniet.

Loop je veel in training?
Ik rol vooruit, dus ik ben zeven minuten op het veld met hoge intensiteitsactiviteit en dan weer weg. Mijn totale tijd op het veld tijdens een wedstrijd is ongeveer 30 minuten maar zeer intensief. Mijn training omvat geen lange ononderbroken runs, het zijn allemaal interval-sessies zoals 10 seconden aan, 20 seconden uit - erg saai. Als ik tijd heb om te trainen, is een goede 30 minuten durende kans mijn kans om te ontsnappen.

Wat doe je als je geen zin hebt om te trainen?
Ik heb er nooit van genoten om naar de sportschool te gaan, maar dat is nog steeds niet nodig, maar nu ben ik er gewoon niet klaar voor en moet je het beste uit die sessie halen. Het helpt dat Adidas Stan Smith Damen er 27 andere atleten zijn die mijn plaats bij de Olympische spelen innemen. Als je eenmaal aan de slag bent, is het geweldig, maar het kan een probleem zijn. Routine werkt voor mij. Als ik weet dat het elke week donderdag om 19.00 uur yoga is, is dat in mijn routine. Maar als ik ga zitten en denk 'wat moet ik vanavond doen?', Denk ik er meestal niet aan om naar yoga te gaan.

Vind je het moeilijk als je gewond bent?
Ja. Je hebt een gevoel van medelijden met jezelf. Ik denk dat het misschien moeilijker is om deel uit te maken van een team en gewond te raken dan een solo-atleet te zijn, omdat het moeilijk is om mensen te zien trainen en niet mee te kunnen doen en mensen die in mijn positie spelen, goed te zien worden.

Is er iets dat u doet om letsel te voorkomen?
We brengen uren door op het veld en in de sportschool, maar evenveel Nike Air Max 90 Dames tijd om ons lichaam te verzorgen en te beschermen tegen die kleine probleempjes. We doen yoga en pilates, waarbij we kijken naar het activeren van de kern en het gebruiken van hele kleine bewegingen. Yoga is geweldig omdat je naar een klas kunt gaan of een dvd kunt kopen, je kunt het 's ochtends meteen doen, wanneer je maar wilt - maar je moet er goed over nadenken om ervoor te zorgen dat je het correct doet en er het voordeel uit halen.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz