Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 39 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

12.12.2019 08:49
nicht genug Ruhetage Antworten

Iedereen die ooit een gesprek met mij heeft gehad, heeft 4 verhalen binnen 1 gehoord. Ik ben de koningin van raaklijnen en run-ons, die je uit de eerste hand zult zien in dit bericht. Mijn brein is in staat om 15 dingen tegelijkertijd aan te pakken, dus ik kan het niet helpen, maar van idee naar idee springen. Ik beschrijf het als een creativiteitspremie ... tenminste dat is wat mijn leraren me zouden vertellen.

Ik werd gediagnosticeerd met Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) in het derde Nike Air Max 270 Damen leerjaar. Ik had geen echt idee van wat het betekende en of het goed of slecht was. Meerdere mensen zouden me vertellen dat ik veel energie had en dat ik moest kalmeren, maar dat ging gewoon in het ene oor en daarbuiten. Ik begreep niet wat er mis was met lachen en spelen (veel), maar ik herkende het feit dat ik mijn aandacht niet lang op iets kon concentreren.

In groep 5 herinner ik me dat ik in de klas zat en een film keek op Teddy Roosevelt. Ik bleef maar afdwalen naar afbeeldingen van een vrolijke rotund teddybeer. Vandaar sprong ik naar beelden van het bed van mijn zus en haar oneindige verzameling Boyd's Bears. Ze kosten een ton! Er was geen enkele manier dat ze voor ze allemaal betaalde met haar toelage ... Mama en papa moeten hebben geholpen met een beetje extra geld, wat helemaal niet eerlijk was. Ik deed zoveel meer Nike Air Max Command Femme klusjes en verdiende de extra vergoeding. Ik zou met ze gaan praten toen ik thuiskwam, en ik zou de favoriete beren van mijn zus verbergen, alleen om haar te weerstaan. ??

Van de 3e klas tot de 11e zou ik elke dag na de lunch naar het kantoor van de verpleegster lopen om mijn pil in te nemen. Destijds was het middel van keuze Ritalin.

Hoewel ik er een hekel aan had om de Ritalin te nemen, hielp het me wel om me te concentreren. Ten koste van het veranderen in een stille zombie die altijd een zure maag heeft, heeft Ritalin vreselijke bijwerkingen, ik was in staat om geavanceerde plaatsingscursussen te volgen en een 4.0 te behalen.

Ik werd het grootste deel van de dag van mijn identiteit ontdaan totdat de pil weg was. Gelukkig was de timing perfect voor naschoolse sporten.

Hoewel ik moeite had om op te letten en stil te zitten, was Nike Air Max 90 Womens de droom van elke coach waar. Er was geen activiteitsvoorschrift dat groot genoeg was om me te verslijten. Ronden rijden was saai, maar het was gemakkelijk. Mijn hockeycoach zou me extra ronden geven als mijn mond uit de pas zou raken (ik kan een beetje energiek zijn), maar dat was eerder een schande dan een vermoeiende straf. Ik bloeide op activiteit, hoe meer, hoe beter.

2500 jaar geleden rende Pheidippides van Marathon naar Athene, waar hij verkondigde 'We hebben gewonnen', toen instortte en stierf - en zo werd een wereldwijd afstandsloopevenement geboren. De meeste verslagen van dit verhaal - meestal verteld door degenen die willen redeneren dat marathonlopen gevaarlijk is, laten het feit weg dat Pheidippides eerder in de week 150 mijl naar Sparta en terug was gerend - zie, hij had niet genoeg rustdagen. Onderschat nooit het Nike Roshe Run Womens belang van rustdagen. Gisteren, ter gelegenheid van de allereerste marathon, liepen 12.500 mensen dezelfde route als Pheidippides.
Het zou passen in een Griek die het jubileumevenement had gewonnen, maar dat zou het helaas niet zijn. Keniaanse Raymond Bett won de 28e klassieke marathon van Athene en vestigde een nieuw parcoursrecord van 2:12:40. Ik weet niet zeker hoe lang het duurde om Pheidippides te gebruiken om dezelfde route te lopen, maar ik denk dat het veilig is om aan te nemen dat het hem aanzienlijk langer duurde. de Athens Classic Mararthon staat op mijn lijst met races om ‘one day’ te doen. Het eindigt in het ‘Ancient’ Olympisch stadion (recenter herbouwd als een replica van het oorspronkelijke stadion op dezelfde locatie) waar ik vele jaren geleden nog een ronde van kon lopen voordat ik moest gaan zitten.

Terwijl we Nike Air Max 95 Damen het hebben over opvallende marathons, is de New York Marathon op zondag. Speculatie suggereert dat Edison Pe?a, een van de Chileense mijnwerkers die ondergronds vastzitten, aan het evenement zal deelnemen. Edison rende blijkbaar elke dag tussen de drie en zes mijl terwijl hij vastzat in de mijn terwijl hij naar Elvis luisterde terwijl hij rende. Veel succes voor Edison en voor iedereen die de ING New York Marathon runt.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz