Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

12.12.2019 09:00
ongeschonden laten ontsnappen Antworten

Als er één ding is dat zeker is bij ultrarunning, is het dat er iets misgaat. Het is niet een Nike Air Max Thea Mujer kwestie van, het is een kwestie van wanneer het zal gebeuren. Het geheim van het bereiken van de finish ligt in het hoe. Hoe ga je ermee om als de onvermijdelijke onverwachte snafu zijn lelijke kop Nike Air Max 97 Mujer steekt?

In de 10 jaar dat ik deze lange afstanden heb gelopen, heb ik het geluk gehad om elk van de vijftig marathon-tot-100M afstandswedstrijden die ik ben begonnen te eindigen. Ik klop op hout en schrijf mijn no-DNF-streep toe aan enkele belangrijke lessen en adviezen die ik onderweg heb geleerd (en nog aan het leren ben).

Zorg voor kleine problemen voordat ze grote problemen worden:

Gezond verstand is niet zo gewoon. Vooral als je een paar mijl op je benen hebt en je hersenen veranderen in brij. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het moeilijk om 1 + 1 toe te voegen terwijl ik aan het rennen ben! Het andere weekend in de Gorge Waterfall 100K bracht ik een beschamende lange tijd op het pad door met de discussie of ik mijn schoenen al dan niet zou moeten verwisselen bij het volgende hulppost. De scherpe rotsen deden een Nike Air Max Command Mens nummer op de ballen van mijn voeten en ik had een robuuster paar schoenen op me te wachten in mijn drop bag voor me. Maar zou ik de tijd kunnen sparen om ze te veranderen ?! Moet ik het gewoon opzuigen en verder gaan? Ik zou waarschijnlijk niet meer zo een watje moeten zijn en het probleem gewoon negeren. Maar ooowwww auw auw auw! Ik zal ze ruilen. Nee, ik zal het gewoon opzuigen. Argh, verander ze gewoon! Het zal te lang duren en ik kan er geen last van hebben. Kortom, ik was een irrationele peuter geworden. Godzijdank was er niemand in de buurt om dat te zien!

Eindelijk hoorde ik de wijze stem van mijn goede vriend Greg in mijn hoofd echo?n: zorg voor kleine problemen voordat ze grote problemen worden. Dus toen ik bij het volgende hulppost kwam, nam ik alle 2 minuten in beslag, ging op de grond zitten en veranderde mijn schoenen. Nike Air Pegasus 83 Womens En zomaar was ik uit het hulppost en in een flits weer op weg, tien miljoen keer beter. Een snelle pauze zou nu niet te vergelijken zijn met de 20 mijl sterfte die op de loer ligt als ik een mogelijke oplossing had overgeslagen. Wees niet die irrationele peuter. Neem de tijd om met kleine problemen om te gaan terwijl ze nog klein zijn.

Ik tikte de marathon terug in april en de 10K en halve marathon PB's kwamen in mei en oktober. Dat laat gewoon 103 mijl plus een 5K lopen voordat de klok op 31 december middernacht slaat. Behalve ernstige verwondingen (veroorzaakt door hardlopen of kerstinkopen) zou ik de 12-15 mijl per week moeten kunnen rennen die ik moet doen om 800 mijl te halen. Mijn luie zelf uit bed slepen voor de start van de lokale Park Run om 09.00 uur is misschien wat lastiger. Als je nog nooit van Park Run hebt gehoord, moet je ze opzoeken: gratis 10K races georganiseerd door vrijwilligers met een Adidas Superstar Femme echte gemeenschapszin.

Veel succes aan iedereen die de marathon van New York op zondag doet. Ik kijk vanuit mijn luie stoel maar voel me waarschijnlijk een beetje jaloers.

De 'muur' zoals bedoeld door marathonlopers, hoewel metaforisch, is eigenlijk iets dat met het lichaam gebeurt als alle glycogeen in het lichaam is opgebruikt en vet moet worden verbrand als een alternatieve vorm van brandstof. Vet is niet zo effici?nt als een brandstof om te rennen - een beetje zoals het koken van een gepofte aardappel in een oven in plaats van de magnetron - het duurt langer en daarom vertraagt ??je loopsnelheid (of stopt zelfs) en voel je je een beetje onzin om te zeggen het minste.

Om ‘de muur raken’ te voorkomen, moet je vóór je race op koolhydraten laden en tijdens, en in het juiste tempo hardlopen, tanken. Maar hoe weet je hoeveel je moet Nike Air Max Sequent 2 Femme eten en hoe snel je moet rennen? Nou, je zou gewoon kunnen doen wat ik deed en geen enkele Jaffa Cake of Jelly Baby ongeschonden laten ontsnappen, of je zou wat wiskunde kunnen doen. Ik weet waar ik de voorkeur aan geef, maar laten we de wiskundeoptie toch onderzoeken.

Handig, sommige vreselijk slimme mensen op Harvard hebben nu een vergelijking bedacht die zal helpen marathonlopers te voorkomen dat ze de muur raken. En wat meer is, je hoeft niet eens de bedragen zelf te doen, gooi gewoon een paar cijfers op een website en Bob is je oom.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz