Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 65 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

13.12.2019 09:37
mijl die je hebt gereden Antworten

Nou, aan alle vreemde dingen moet een einde komen en dus na 33 dagen ging ik hardlopen. Ik koos een pad in Fraser. Ik was voorzichtig om te stoppen wanneer het tijd was om te stoppen in plaats van rond te rennen in cirkels om de kilometers af te ronden. Daarna ging ik rechtstreeks naar de sportschool, met alle PT-tools die ik tot mijn beschikking had. En toen ging ik nog een keer rennen en het soort was slecht. En dan nog een, en het was niet zo slecht. En een paar weken later is het nog steeds een beetje rot. Ik heb twijfels over mijn eigenwaarde, net als elke andere mens, maar ik Nike Air Force 1 Femme heb veel geleerd tijdens mijn #notrunningstreak.

Ik heb geleerd dat je sterker kunt worden door een pauze te nemen. Ik herinnerde me dat ik niet wordt betaald om te rennen. Ik realiseerde me dat je lichaam het nodig heeft, of je nu een pauze wilt nemen of niet. Je geest heeft het nodig. En soms heeft je familie het ook nodig. Er komt een dag voor ons allemaal (behalve misschien die oude kerel die 99 is en nog steeds dagelijks rent in de korte broek die zijn vrouw hem 25 jaar geleden kocht) wanneer we niet kunnen rennen. Wat dan? Misschien is het een goed idee om daar nu achter te komen. Voordat het echt gebeurt.

Luister, ik hou veel van hardlopen. Maar ik ben geen natuurlijke hardloper. Ik moet er echt aan werken. Niemand Nike Air Max 95 Mujer gebruikt ooit de volgende woorden om mij te beschrijven; Gazelle, moeiteloos, snel, glijdt, effici?nt of sierlijk. Nike Internationalist Herren Maar dat is oké, want ik vind het geweldig en ik hou van wat me niet leerde. Laten we hopen dat ik die les maar één keer hoef te leren.

Gisteravond zag mijn eerste post-marathon rennen - 3 mijl rond de straten van Wimbledon. Het was goed om weer in mijn trainers te zijn. Ik had 21 dagen (of 3 weken als je wilt) vrij na de Marathon van Brighton en dat betekende voor mij volledige rust anders dan een paar cycli.

Sommige mensen nemen meer, sommige mensen nemen minder - maar we zijn allemaal anders. De vaak geciteerde vergelijking is één dag rust per mijl die je hebt gereden, maar ik denk absoluut dat 26,2 dagen te veel voor mij zou zijn geweest. Zoals later bleek, was 21 dagen perfect. Het was zo'n vreemd gevoel om Nike Air Max Command Mujer niet moe, pijn of pijn te zijn tijdens het hardlopen, dat ik mezelf door de marathontraining heen heb getrokken - mijn Nike Roshe Run Damen benen voelden alsof ik op wolken rende. Het goede nieuws is dus dat mijn benen volledig zijn hersteld (als je de vier teennagels die nog steeds een paarse tint zijn niet meetelt). Ik heb echter een beetje fitheid verloren en de 3 mijl die ik gisteravond heb gereden waren door stroop.

Ik heb in twee weken een lokale 10K-race als motivatie om me niet terug te laten glippen naar mijn oude luie manieren. Ik hoopte een enorme brok van mijn PB te scheren, maar na de loop van gisteravond zou ik genoegen nemen met een paar honderdden van een seconde.

Nu voor het goede nieuws. Als een nieuwe studie moet geloven dat marathonlopen goed voor je is. Vertel dat aan mijn voeten. Schoenen met open neus zijn helaas verleden tijd voor Nike Air Max 270 Homme een luie meid. Zodra ik opgewonden raak over weer in de hielen te komen en het vooruitzicht van een beetje zon aan de horizon, dan heeft rennen mijn dromen weggegooid met het pronken met mijn nieuw afgezwakte benen in een paar hemelhoge strappy sandles.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz