Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 58 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

16.12.2019 09:51
kramp in mijn rechter kuit Antworten

"Je bent mijn moeder niet." De woorden weergalmden in mijn hoofd terwijl ik door de kniediepte sneeuw sjokte om de doffe pijn van die specifieke belediging te wissen. Het was de dag na Kerstmis en de aftrap van de training voor mijn eerste poging tot een ultramarathon. De vrolijke piep op mijn horloge tikte de kilometers af toen ik probeerde de aanhoudende, brandende echo van het gesprek van de avond ervoor te vergeten.

Ik neem wat vreemde ruimte in tussen vriend, indringer, oppas en stiefmoeder van de twee kinderen van mijn oude vriendje. Nike Internationalist Mujer Er is geen offici?le titel Nike Air Odyssey Womens voor deze rol. Ze noemen me bij mijn voornaam, Robin, en op de meeste dagen gedurende de vele jaren is dat meer dan oké. Het commentaar dat over de kerstdiner werd geschoten, breidde de toch al gapende wonden echter uit in mijn voortdurende zoektocht om in deze niet-heel-familie, maar toch familie-dynamiek te horen.

Tijdens het zoeken naar een veilige ruimte om de emotionele ups en downs van mijn niet-traditionele huishouden te verwerken, vond ik trailrunning. Maar voor iedereen ... Running biedt, er is geen trainingsplan dat je voldoende kan voorbereiden op de introductie en integratie in het leven van een kind nadat ze een gebroken huwelijk hebben meegemaakt. Ik werd verliefd op hun vader en had er alle vertrouwen in dat een andere invloed in hun leven vanzelf zou komen.

Toen stopte ik met vorderen. Nike Air Max 90 Damen Verschillende 'aanwijzingen' stuwden me ertoe mijn comfortzone te verlaten en mijn onzekerheden onder ogen te zien. Ik kreeg de geruststelling op de groepspagina dat TTR 'een gastvrije en aanspreekbare groep' was. Een paar andere nieuwkomers gingen hardlopen en beweerden hetzelfde. Tijdens het winkelen in onze plaatselijke hardloopwinkel (The Running Shop) moedigde een heer me aan om me aan te melden voor een run met TTR (plus ik zou in aanmerking komen voor een korting van 10%!). Toch speelde ik parano?de scenario's van hoe het zou zijn. Zouden mensen proberen met me te praten en zou ik te buiten adem zijn om te reageren? Hoe beschamend zou dat zijn? Wat als ik de hele run niet kon doen of als ik de juiste etiquette niet kende en iets doms deed? Wat als ik naar het toilet moest?

Uiteindelijk gaf ik toe. Ik schreef me in Nike Cortez Womens voor de kortste serie van TTR van de serie, mijn langste serie ooit met 4,5 km. Het was een parcours dat ik vaak had gevolgd, maar altijd omdraaide waar ik de mobiele service verloor. Daarom was ik niet volledig uit mijn comfortzone. We ontmoetten elkaar op de parkeerplaats en meldden zich aan bij de RD (ik bedacht dat dit "race director" betekende). Ik herkende niemand uit mijn Facebook-interacties, hoewel ik wist dat ze er waren. Iedereen zag er snel en gelukkig uit. Iedereen was SNEL en gelukkig. Ik nam mezelf neer in een langzaam tempo wetende dat dit een lange termijn voor mij zou zijn. Het bleek dat ik me geen zorgen hoefde te maken over een buiten adem gesprek of naar de wc gaan omdat iedereen ver vooruit was. Op de een of andere manier slaagde ik erin mezelf open en positief te houden.

Er waren drie goede redenen waarom ik niet op woensdagavond had moeten rennen.

1) Het was ongeveer een miljoen graden in Wimbledon - nou misschien ongeveer 28 graden tegen de tijd dat ik thuis kwam
2) Ik werd midden in de nacht wakker met kramp in mijn rechter kuit en het was nog steeds erg pijnlijk
3) Het was mijn eerste sessie van ‘Speed ??Work’ en ik werk alleen van 9 tot 5, met een uur voor de lunch

Maar, en geloof me, dit schokte me meer dan het je zal shockeren, ik zette mijn sportschoenen aan, had een glas water en ging toen naar buiten en rende! Ondanks alle zeer legitieme redenen die ik niet moest, heb ik het gedaan en heb ik het overleefd.

Mijn snelheid werk ging als volgt - ren zo langzaam als je wilt voor een mijl om op te warmen; ren zo snel als ik kon gedurende anderhalve kilometer; ren zo lang als je wilt voor 1/2 mijl; doe nog een snelle 1 mijl gevolgd door langzaam 1/2; eindig vervolgens met een langzame mijl om op te warmen.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz