Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 64 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

16.12.2019 10:07
noch zu meinem angeblich Antworten

Als ik ergens helemaal onbekend ben en geen tijd heb voor onderzoek, gebruik ik graag apps zoals Trail Run Project, Summit Nike Cortez Womens Post of Trailforks om routes te bekijken die andere mensen hebben doorgelicht. Ik vind het leuk dat ik opmerkingen van andere gebruikers kan lezen, zodat ik weet wat ik kan verwachten. Het aantal routes is meestal beperkt, vooral in afgelegen gebieden, en ik denk dat apps mensen steeds weer naar dezelfde plaatsen leiden, dus ik gebruik ze niet te vaak, maar ze kunnen een geweldige bron zijn voor het vinden van een goede plek om je benen te schudden tijdens een roadtrip.

Zoals ik al eerder zei, denk ik dat papieren kaarten vooral een hulpmiddel voor planning zijn. Voor navigatie is het moeilijk om een ??GPS te verslaan. Nike Cortez Hombre Degene die ik het meest gebruik, heet Gaia, waarmee je vooraf kaarten kunt downloaden en met de GPS op je telefoon kunt laten zien waar je bent. U kunt ook .gpx-tracks uploaden van een route die u met Hillmap maakt. Je kunt tussen verschillende kaartlagen schakelen, maar ik gebruik de USGS Quad ook hier, dus nogmaals is het belangrijk op te merken dat de paden vaak niet 100% nauwkeurig zijn, maar het helpt je wel te zien waar je je in het landschap bevindt. We zijn onlangs begonnen met het verkopen van digitale versies van onze kaarten via de Avenza-app waarmee je verschillende kaarten op je telefoon kunt laden om met de GPS te gebruiken, zelfs als je geen service hebt.

Vergeet niet dat telefoons zonder batterij kunnen raken, in kreken kunnen vallen of breken, en dat het dragen van een papieren kaart altijd een goed idee is. Nike Air Max 90 Womens Kaarten werken het beste als u er vaak naar kijkt, zodat u voortdurend weet waar u bent in relatie tot uw omgeving. Zelfs als je een GPS bij je hebt, haal je je kaart af en toe uit je pakket en oefen je hem om bij te houden waar je bent.

De volgende keer dat je hardloopavonturen met je Trail Sisters droomt, moedig ik je aan om verder te denken dan de routes die je op Instagram of Strava herhaald ziet. Wees creatief met het plannen van uw eigen loops of traverses. Verken een bergketen waar je nog nooit eerder bent geweest. Gebruik de hierboven beschreven hulpmiddelen om uw route te plannen en uw weg te vinden. En vergeet niet dat je soms zelfs na de meest zorgvuldige planning opduikt en een spoor is verwoest door brand of overstroming en ellendig is om verder te lopen. Dat zijn de dagen waarop je verhalen vertelt over de volgende www.etoiledemere.fr keer dat je samen met je vrienden rond een kaart bent verzameld.

“Ga op de weegschaal staan”, zei de verpleegster. En toen gebeurde het. De aanwijzer stopte niet waar hij had moeten zijn, waar hij de afgelopen acht jaar van mijn leven star was gebleven - hij bleef doorgaan. Het ging verder dan het nummer waar ik me al mijn hele volwassen leven comfortabel bij voel.

"Het lijkt erop dat je zwaarder bent geworden." Geen gezeik Sherlock. Een halve steen om precies te zijn. Dit liet me in de war - ik oefen meer dan ooit in mijn leven, en meer dan de meeste mensen die ik ken. Ik heb het afgelopen jaar mensen verteld dat ik mijn Kitkat-quotum aan het verhogen ben zodat ik niet ga afvallen - dat is toch wat oefening met je doet? Maakt je afvallen.

Het tweede ding dat me verbaasde, was dat al mijn kleren nog steeds passen - met name Nike Air Max Command Womens mijn skinny jeans herbergen nog steeds mijn naar verluidt groeiende kont. Ik weet niet zeker hoe een halve steen eruit ziet, maar ik weet zeker dat ik dit zou hebben gemerkt.

Ik leg het aan de verpleegster - weet je zeker dat je weegschaal correct is? Haar suggestie: "Het kan spier zijn". Dat zou logisch zijn - ik heb waarschijnlijk meer spieren nodig om een ??marathon te lopen, maar een halve steen waard? Ik hoef niet op de Hulk te lijken (van Hogan of van ongelooflijke vari?teit).

Ik ben bijna over de schok heen, maar leef nu in angst - de minste buiging van mijn been of het spannen van mijn bil en ik kon door de naden van Nike Air Pegasus 83 Femme mijn magere jeans barsten en mezelf midden in 2009 Miss Universe bevinden wedstrijd.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz