Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 75 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

18.12.2019 10:27
elementi mi hanno fatto innamorare Antworten

Ik geloof echt dat het hebben van een positieve houding bij elke omstandigheid in het leven echt alles verandert. Onze hersenen moeten op dezelfde manier worden getraind als elke andere spier in ons lichaam. Dus onthoud dat en laat het inzinken. Geloof het en begin eraan te werken.

Wist je dat tegenslagen verhulde zegeningen zijn? Als Nike Air Max 270 Hombre je me niet gelooft, blijf lezen.

Ik ben altijd een gezond en actief persoon geweest, maar het was Nike Air Max Command Femme pas in 2016 dat sporten mijn levensstijl werd; niet alleen een hobby.

Een jaar later snel vooruit, begon ik mezelf pijn te voelen wanneer ik zat, stond, liep of zelfs in mijn bed lag. Ik probeerde het te negeren, maar de pijnafleveringen in mijn onderrug en heupen kwamen steeds vaker voor.
Het was onvermijdelijk tijd om de dokter te bezoeken. Hij vroeg me om wat r?ntgenfoto's te maken. Een paar dagen later, toen de resultaten binnenkwamen, werd het bevestigd - ik was officieel een curvy meisje. Ja, bij mij is een chronische aandoening vastgesteld die scoliose wordt genoemd.

Ik voelde me verward en bang. Betekende dat dat ik zou moeten stoppen met trainen? Zou het erger worden?

Zou ik constant pijn hebben of permanent medicijnen Nike Air Max 270 Damen innemen?

Voor degenen onder u die niet weten wat scoliose is - het is in feite een abnormale kromming Nike Air Max Command Mens van de wervelkolom. In mijn geval is de wervelkolom naar rechts gebogen (in mijn onderste wervels), maar meestal voel ik pijn meestal aan mijn linkerkant. De oorzaak is meestal onbekend en volgens het gesprek dat ik met de arts had, is er geen remedie voor.

Maar het goede nieuws was dat de "behandeling" is om te blijven trainen en gezonde voedingsgewoonten te hebben.

Oef! Ik was blij en opgelucht! Dus Raad eens?

Dat was het moment waarop het plezier begon. Ik realiseerde me dat wat ik in eerste instantie een tegenslag vond, een zegen was geworden. Ik voelde me meer gemotiveerd dan ooit en besloot dat het tijd was om mezelf uit te dagen om elk jaar nieuwe doelen te veroveren. Tot dusver zo goed omdat ik die doelen sindsdien heb verpletterd!

Ik wandelde de hoogste piek in Costa Rica (mijn thuisland). Wandelen naar Cerro Adidas Zx 700 Femme Chirripó en verblijven in het basiskamp of toevluchtsoord zoals ze het noemen, was een prachtige ervaring die niet eenvoudig te vertellen is; het moet geleefd worden. Ik voelde me alsof het me een heel nieuw perspectief op het leven gaf. Als ik eraan denk, wil ik gewoon terug!

Op dat moment had ik een paar korte afstandswedstrijden gedaan, maar ik wilde mezelf bewijzen dat ik meer kon bereiken dan dat. Een vriend nodigde me uit om me aan te melden voor een trailrace in december 2017 - die 5k op de paden waren zwaar, het was technisch terrein, we hadden een koude en regenachtige dag, maar al die elementen maakten me er gewoon verliefd op. De frisse lucht en de prachtige uitzichten maakten het zo de moeite waard, dat ik aan het einde van de race wist dat het pas het begin was van trailraces voor mij.

Ik heb tot nu toe vier offici?le Nike Air Max 270 Damen trailraces gedaan. Twee halve marathons op de weg, verschillende 10k races, ik heb een routine voor krachttraining en begon na een aantal jaren weer te zwemmen. Wandelen is nog een van mijn favoriete activiteiten, dus als er een kans is om op een wandelexpeditie te gaan, ben ik er zeker klaar voor. Uiteindelijk zou ik graag mountainbiken, zwemmen in open water en misschien zelfs een triatlon in de bergen willen verkennen! De toekomst zal misschien wat coole dingen voor me in petto hebben. Duimen!

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz