Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 68 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

20.12.2019 07:03
dovevo farmi ottenere Antworten

Het omgekeerde Nike Cortez Femme om te weten wat je triggert: vul je feed met wat je voedt. Voor mij zijn dat tegenwoordig veel therapeuten, accounts voor geestelijke gezondheidszorg / zelfzorg, volgens de #stillirun-hashtag. HONDEN. VOLG HONDEN, je zult er geen spijt van krijgen. Hoezeer ik ook over algoritmen praat, ik zal zeggen dat het tabblad Instagram Verkennen behoorlijk verdomd goed is geworden in het kennen van het soort inhoud waarmee ik zal communiceren (memes en puppy's voor geestelijke gezondheid.) Om meer te zien van wat je leuk vindt, moet je leuk vinden of erop reageren.
Op Facebook is hetzelfde waar: like of reageer op de dingen die je energie geven zodat je daar meer van ziet. Verberg de shit die je niet leuk vindt.
Weet wanneer je weg moet

Persoonlijke en professionele onscherpte voor mij op sociale media - ik doe wat klantwerk op Instagram, Nike Air Max 95 Mujer ik zit in netwerkgroepen op FB die vacatures plaatsen en ik volg veel andere freelance schrijvers op Twitter.
Als deze berichten me het gevoel geven dat ik niet genoeg gooi of niet genoeg schrijf, leg ik mijn telefoon neer of stap ik weg van mijn computer. Ik doe het gewoon hier, en als freelancer is er altijd nog iets dat je zou kunnen doen om je winst te verbeteren, maar niet ten koste van je geestelijke gezondheid.

En soms heb je een langere pauze nodig. Het was zoveel gemakkelijker om een ??pauze te nemen toen ik in behandeling was, omdat ik uit mijn gewone wereld was verwijderd en ik omringd was door mensen om de hele tijd met te praten, maar ik wil zinvoller beginnen met loskoppelen als ik dat niet ben in een geforceerde situatie.

Als je een iPhone hebt, kun je schermtijdtoeslagen instellen voor bepaalde apps (hoesthoest Nike Air Max Command Femme Instagram.) Je moet een secundair wachtwoord invoeren zodra je de toegewezen tijd hebt bereikt. Ik geef toe dat ik er echt goed in ben geworden om deze gewoon te negeren en de hele dag te verlengen, tegen mezelf liegen dat het professioneel is. Ik denk er ook aan om mijn persoonlijke account een beetje te verwijderen en dit klantaccount gewoon daar te hebben.

Lego's zijn een inspirerend speelgoed. Ongetwijfeld hebben ze de verbeelding aangewakkerd van talloze toekomstige ingenieurs, architecten, bouwvakkers, astronauten, superhelden en eenhoorns. De Lego-film liet ons allebei verklaren dat alles inderdaad geweldig was, terwijl we tegelijkertijd onze kernaannames in twijfel trokken over hoe een held eruit ziet en of het betalen voor te dure koffie ons echt vreugde geeft. En misschien maakt niets je diep nadenken over de Nike Cortez Mens grenzen van je ouderliefde, net alsof je op blote voeten op een verlaten Lego stapt in een donkere gang.

Legos kan ook inspirerend zijn als het gaat om fitness. In zijn interview met Courtney Dawaulter (die ik ten zeerste aanbeveel) vergeleek Joe Rogan fitness met een berg Legos. Van ver zien mensen de berg en zijn verbaasd, maar de waarheid is dat fitness gewoon een proces is van elke dag een paar lego's op de berg zetten, geduldig en rustig bouwen. De berg krijgt misschien de aandacht, maar het zijn echt de Lego's die ertoe doen.

Ik dacht hier aan tijdens een van mijn eigen Lego-workouts. Ik heb de Black Canyon 100k in aantocht, en omdat het een netto hoogteverlies was, wilde ik mijn benen laten wennen aan het neerwaartse beuken. Ik koos voor een heuvel in een lokaal regionaal park en liep vervolgens in een gestaag, niet al Nike Cortez Damen te stressvol tempo op. Ik zou me dan omdraaien en bergafwaarts bombarderen met net genoeg controle dat ik mijn teen niet op een rots ving en mijn gezicht kapot sloeg. Er was niets glamoureus aan deze run, geen groot avontuur. Natuurlijk, het uitzicht vanaf de top was leuk, maar het was elke keer hetzelfde. Deze run ging over het consequente en soms saaie werk van het plaatsen van de Legos.

Sommige mensen zijn begaafd met een grotere stapel Lego's om mee te beginnen, maar ik heb mijn eerlijke aandeel gezien dat niets met die Lego's doet. Met welke stapel je ook begint, je hebt ALTIJD de mogelijkheid om te groeien. Sommigen volgen ingewikkelde plannen voor hoe ze hun Lego-berg moeten bouwen, terwijl anderen gewoon willekeurige Lego's kiezen. Eén persoon zoekt misschien naar de chique, flitsende, "speciale" Lego's, anderen geven Nike Roshe Run Mujer de voorkeur aan oldies maar goodies, en weer anderen moeten het nakijken met wat Legos ze kunnen vinden, soms zelfs degenen die uit de stofzuiger zijn gered.

Misschien Nike Air Max Command Mens vinden we dat we een pauze van Legos nodig hebben. We stappen even weg en als we terugkomen, kunnen we beter en sneller bouwen en werken we aan onze visie. Er zijn zelfs tijden, waar we allemaal een hekel aan hebben, waarin Lego's worden weggenomen. Als je echter steeds meer Legos bouwt, betekent dit niet dat je de berg moet opofferen.

Ieder van ons moet onze motivatie vinden om Legos te bouwen. Sommigen van ons ontvangen vreugde van het gestage proces. Sommigen genieten van de trots van het eindproduct en plaatsen er misschien foto's van op sociale media.

Het mooie aan fitness als Legos is dat we allemaal verschillende begin- en eindpunten kunnen hebben. We kunnen allemaal verschillende methoden en bouwsnelheden hebben. Het maakt niet uit welk proces wordt uitgevoerd, we kunnen allemaal bergen bouwen.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz