Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 78 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

23.12.2019 09:40
niet zou hebben gevonden Antworten

Onnodig te zeggen dat ik tijdens mijn vijf jaar in New York veel paar raceschoenen heb Adidas Superstar Mujer doorgemaakt. Wonder boven wonder heb ik mezelf nooit verwond - noch door een eindeloos aantal bestratingsmijlen te beuken, noch door ergens tegenaan te botsen (behalve die ene keer toen een duif recht in mijn linkerschouder vloog, denk ik). Ik struikelde wel over mijn gezicht. Vele keren. Weet je wanneer je iets plat verwacht en dan struikel je over een stuk grind? Ja, dat heb ik gedaan. Vele keren. Met bedrijf, zonder bedrijf. Ooit aan de telefoon met mama tegelijkertijd (Jezus, ik was zo'n New Yorker! Ik multitaskende rennen en praten met mijn moeder terug in Zweden ... heer). Ik heb permanente littekens op beide knie?n van al het schrapen. Maar gooi een technisch parcours naar me toe en ik dans er dwars doorheen - grappig, nietwaar? Hardlopen is glorieus in zoveel modes, en de manier waarop je je soms helemaal buiten zone kunt Nike Air Max Thea Mujerverplaatsen en ergens anders in je hoofd naartoe kunt reizen is een van mijn favoriete dingen. Het lijkt erop dat ik dat naar een heel nieuw niveau heb gebracht tijdens die jaren van het stadsleven.

Hardlopen in New York heeft me ook van binnen zwaar gehard (het waren niet alleen de knieschijven die hard werden). Ik kwam uit een moediger en een meer assertieve persoon, om het simpel te zeggen. Tegen het einde, schuwde ik niet eens om naar de buitengymnastiek te gaan om mijn (nog shyer) pull-ups te oefenen, zelfs dagen toen het vol was met gangster-uitziende kerels in hoodies en flodderige trainingsbroeken. Voor mij was dat een grote overwinning. Maar de grootste overwinning van allemaal was dat ik door hardlopen New York de mijne kon maken. Ik beweerde elke voet van bestrating die ik rende en maakte het mijn. De mijne om naar huis Nike Cortez Womens te bellen. De mijne om te weten. De mijne om mijn weg Nike Air Max 90 Mujer terug te vinden. Een stad leren kennen vanuit het perspectief van een hardloper is uniek - je komt terecht in zijstraten waar je anders nooit naar op zoek was gegaan, je wordt een deel van een gemeenschap, of je het leuk vindt of niet, je leert hoe je je weg kunt vinden in het ontbreken van een kaart en duidelijke aanwijzingen. Voor mij is het net als de snelweg naar de geheimen van je gekozen stad.

Ik heb er vertrouwen in dat ik mijn plek in New York niet zou hebben gevonden als ik er niet voor had gerend. Tenminste niet zo snel en compleet als ik deed. En wanneer je je eenzaam voelt en alles om je heen nieuw is, is het leren kennen van het straatsysteem en je realiseren dat je de weg naar huis kunt vinden een ongelooflijke zelfverzekerde booster. Als bonus krijg je ook een geweldig inzicht in het leven van de lokale bevolking.Adidas Zx 750 Damen Hoe winkeliers hun kleine stukjes bestrating elke dag afspuiten (een heel interessant fenomeen voor een Zweed). Hoe mensen lopen, praten en pendelen - en wat ze eten en drinken als ontbijt onderweg. Hoe wegovergangen werken en hoe je jezelf - ondanks een rood licht - over de straat kunt gooien zonder gedood te worden. Hoe wasserettes zijn overal. Hoe mensen rijden. En natuurlijk, hoe heerlijk bedwelmende pizza ruikt.

Vorige week was een van de meest transformerende weken van mijn leven: zowel fysiek als emotioneel.
Jullie weten allemaal dat ik de grootste fan van therapie ben, MAAR de emotionele vooruitgang die ik vorige week heb gemaakt, doet me beseffen wat een langzame grindtherapie is. Mijn therapeut en ik bespraken dit idee en ik vertelde haar dat als ik stopte erover na te denken, ik wist dat ik emotioneel vooruitgang had Nike Air Max Command Womens geboekt. Het ging gewoon geleidelijker.
Ik liep vandaag twee weken geleden die studio binnen zonder veel idee te hebben van wat ik kon verwachten, maar volledig open voor de vooruitzichten en mogelijkheden van wat deze training te bieden had aan mijn lichaam, mijn emoties, mijn carrière. Ik liep naar 14 vreemden; die 14 vreemden en ik ken nu de diepten van elkaars ziel. We hebben onze emotionele bagage, onze angsten, onze kwetsbaarheden en meer gedeeld - en dat is slechts onze soetra (yogafilosofie, in de eenvoudigste bewoordingen). Op de mat en het onderwijs voor elkaar, hebben we elkaars fysieke sterke en zwakke punten gezien; we hebben elkaars kwetsbaarheid gezien terwijl we voor de kamer staan ??en proberen 14 andere mensen les te geven.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz