Die Junge Mittelalter-Community
heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.:
Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik
Ik heb gisteren de Nationale Dames Halve 8K afgemaakt, en ik ben zalig gelukkig. Ik had geen PR, het was duidelijk geen enkele vorm van PDR (persoonlijk afstandsrecord), maar het maakt niet uit. Na een winter doorgebracht in een diepe, donkere depressie, is alles positief genoeg reden voor mij om het te vieren. Maar laten we teruggaan naar de eigenlijke race, hè? Afgelopen juni, weken voordat mijn moeder stierf, zei mijn vriendin Morgan dat ze zich had aangemeld voor de Nationale Dameshelft als haar eerste post-partum helft. OK, ik zal het doen, zei ik tegen haar. Morgan was mijn manager bij mijn eerste baan buiten de universiteit, Nike Internationalist Damen en zij was ook verantwoordelijk voor het opnemen van mijn eerste 5K in 2006, de National Press Club 5K. (Ze lokte me na de race met een pannenkoekenontbijt. Ik ben nog steeds op zoek naar een andere race met een sit-down pannenkoekenontbijt zoals dat is inbegrepen in de racekosten ...) Na de NYC-marathon in november te hebben gerund, weliswaar ondergetraind, dacht ik dat als ik daar doorheen kon komen, ik overal doorheen kon komen. Maar sinds de marathon, ik heb in het ziekenhuis verbleven, heb ik nog twee psychotrope medicijnen aan mijn dagelijkse regime toegevoegd, ik heb het soort depressie ondergaan dat al je energie zapt, waardoor een zombie in plaats daarvan achterblijft. Ik zat uiteindelijk in de NYC Half omdat het twee dagen was nadat ik het ziekenhuis had verlaten, en ik wist dat dat geen goed idee was. Dit is een Nike Air Max 90 Womens lange manier om te zeggen dat ik waarschijnlijk gisteren de helft had kunnen doorkomen, maar het zou niet mooi zijn geweest, en dus besloot ik geen held te zijn - ik heb 30+ helften gelopen, ik heb niets te bewijzen voor mezelf of iemand anders - en val naar de 8K. Mijn eerste contactpunt met de race was het ophalen van de proxy - ik stuurde Morgan een kopie van mijn rijbewijs en het proxy-formulier en ze kon mijn slabbetje gemakkelijk ophalen. Controleren! Ik ben een beetje geobsedeerd door Kimptons, dus ik verbleef in Hotel Palomar in Dupont. Mijn BFF Meg had een training in Philly, dus ik had haar daar de avond ervoor vergezeld en zij vergezelde mij naar mijn race. Ik werd om 5.50 uur wakker, maakte me snel en rustig klaar in de badkamer en liep naar beneden om een ??Lyft naar de start te nemen. Toen ik mijn telefoon tevoorschijn Nike Air Max 270 Mens haalde, keek een ander meisje in een hardlooprok naar mij (in mijn hardlooprok) en zei: "Ik denk dat we naar dezelfde plek gaan, een taxi willen delen?" Bedankt Marisa. Onderschat nooit de vriendelijkheid van willekeurige vreemden.
Het startdorp van de race was in West Potomac Park, en ik bewonderde deze prachtige zonsopgang die vanaf het Lincoln Memorial naar de start liep. National Women's Half 8K
Ik ontmoette Morgan omstreeks 6.30 uur. Ze deed nog steeds de helft, die begon om 7 uur; de 8K begon om 7:30. Maar ik had mijn slabbetje van haar nodig! En een knuffel. Morgan ging voor sub-2 en doodde het met een 1:56! Ik ben zo trots op haar. Ik sprong met haar in haar kraal zodat we nog wat langer konden kletsen en probeerden vervolgens voor en na de keel terug te sluipen. Het was een beetje fris, dus ik zocht naar een Nike Internationalist Herren plekje zonneschijn. De 8K zou om 7:30 beginnen, maar het begon om 7:40 Nike Free 5.0 Womens omdat ze wat meer tijd nodig hadden om ervoor te zorgen dat het parcours vrij was van de halve marathonlopers voor ons. Ik begrijp dat volledig, maar het betekent niet dat ik niet koud stond te wachten!