Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 71 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

26.12.2019 10:02
gesprochen und mir wegen Antworten

Late-night parsing via informatie en reisopschrijvingen online; dagdromen op het werk, me afvragend of ik in staat was om zo'n poging te wagen; het deed me terugdenken aan mijn eerste grote trailrun afgelopen zomer, de ~ 28-mijl Four Pass Loop in de Maroon Nike Air Max Tn Donna Bells-Snowmass-wildernis van Colorado. Ik was aan het trainen voor een normale halfverharding, half onverharde wegmarathon toen een vriend vroeg of ik aan het einde van de maand met hem en twee van zijn collega's mee wilde doen aan de Four Pass Loop. Ik zou de meeste paden rond mijn huis rennen, maar er gaat niets boven de 8000 voet aan hoogteverschillen en vier bergpassen die we door de Loop heen en weer zouden rennen. Ik was ge?ntrigeerd, maar had ook mijn twijfels. Namelijk, wat als ik de drie mannen niet kon bijhouden? De gedachte om de zwakke schakel te Nike Roshe Run Womens zijn of ze te vertragen (vooral als de enige vrouw) bracht mijn vertrouwen in de war.

Ik had een keer een marathon gelopen, twee jaar eerder, en eerder die zomer had ik tot 18 mijl op paden gereden. Ik was gezond, ongedeerd en hield ervan lange dagen in de bergen door te brengen. Maar toch, ik dacht dat het een onverantwoorde beslissing zou zijn om met hen te rennen, anders zou ik hun leuke avontuur bederven of hen in de middag onweer dreigen te brengen.

Maar toen was er iets dat ik twee weken eerder had gehoord dat ik niet uit mijn hoofd kon krijgen. En toen ik met mijn vriend sprak en mijn twijfels uitte, schudde hij snel zijn hoofd - 'Je moet zeker komen; er is niets om ons zorgen over te maken ”- en het klikte voor mij.

Ze zeggen dat vrouwen alleen op banen solliciteren als ze aan 9 of 10 van de 10 functie-eisen voldoen. Mannen daarentegen zijn van toepassing met slechts Nike Internationalist Hombre 6. Rennen is niet anders. Ik had exact dezelfde kwalificaties als zij allemaal. Toch was ik de enige die er mee bezig was. Het duurde een paar minuten om in te zinken, maar ik wist dat als ze het zouden proberen, ik het zou proberen. Ik belde mijn vriend onmiddellijk en vertelde hem dat ik er helemaal bij was. Zelfs die verklaring was opwindend.

Toen ik de WURL begon te overwegen, dacht ik dat het misschien hetzelfde geval was. Een technisch pad vereist niet alleen expertise, maar ook vertrouwen. Een missie die meer dan 24 uur duurt, vereist niet alleen uithoudingsvermogen, maar ook vertrouwen in je kunnen.

Wat die statistiek van sollicitaties me vertelt, is dat deze eigenschappen van vertrouwen in jezelf en vertrouwen niet zo intu?tief zijn voor vrouwen als voor mannen - of het nu een product van sociale conditionering is of anderszins - en daarom kan het meer traagheid Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme voor vrouwen vereisen pogingen ondernemen die ze vereisen.

Tegen de tijd dat ik besloot dat ik absoluut de WURL wilde proberen, had ik me al aangemeld en was ik aan het trainen voor mijn eerste 100-mijlrace, had ik een handvol bijna 24 uur bergmissies onder mijn riem en was ik een competente 5e klasse scrambler, om maar te zwijgen over de ervaren traditionele klimmer. Maar toen ik bèta ging zoeken van mensen die delen van de WURL hebben voltooid of gedaan, kreeg ik vooral te maken met scepsis.

Het was niet gepland of niet gepland dat we trouwens dezelfde rok droegen.

Ik had Meg en haar vader gecoacht, dus het betekende zoveel om te zien hoe ze hun eerste helft be?indigden - ik voelde me zo'n trotse mamabeer (en ook blij dat mijn plan zo soepel voor hen werkte.)

Coney Island is na de race een hete puinhoop, dus we stapten in de trein om vanaf daar te vertrekken. In de afgelopen jaren ging ik naar Vanderbilt in Park Adidas Superstar Mens Slope, en het was PERFECT voor na de race, dus gingen we daarheen om al onze finishes te vieren.
Meestal zeg ik 10/10, zou ___ weer ... maar dit is de vijfde keer dat ik deze race heb gedaan, ik ga zeggen: 5/5, zou Brooklyn opnieuw doen.

Een man, naar wie ik werd verwezen via een vriend, vertelde me dat ik hem aan de telefoon kon bellen om vragen te stellen over de route. Hij nam de eerste beltoon op en voordat ik mezelf voorstelde, begon hij: "Hé, dus ik ben gewoon een naam voor jou, toch? Nou, laat me je vertellen wie ik ben, zodat je enige context hebt ... 'Vervolgens ging hij verder met zijn carrière en Wasatch Mountain hervatte toen ik daar zat, in eerste instantie dankbaar dat hij bereid was zijn tijd met mij te delen, gezien het feit dat hij zo heeft doorgebracht vele dagen op het terrein van de WURL ... maar toen hij zijn mening over de route bleef geven, zijn waarschuwende 'advies', verhalen over zijn eigen mogelijkheden - allemaal zonder me een enkele vraag te stellen over mijn eigen ervaringsniveaus - wist ik www.bristolpirates.co.uk dat ik nodig had van de telefoon ASAP. Hij had geen idee wie ik was. Hij heeft me nooit gevraagd waar ik vandaan kwam. Het enige dat hij wist was dit: ik had geen toegang tot grote trail-running gemeenschappen; Ik probeerde de inspanning op afstand te plannen (probeerde informatie van andere mensen te krijgen); en ik was een vrouw.

Het deed me denken aan andere momenten in mijn leven waarin Nike Air Max Tavas Donna ik ongevraagd praatjes en über-waarschuwend advies kreeg voor mijn buitenactiviteiten. Op een dag deze winter gaf een man op Green Mountain, slechts een paar kilometer van mijn huis, een lezing over de veiligheid van beren toen ik halverwege was. Hij heeft nooit naar mijn comfortniveau rond beren gevraagd. Wist hij van de tientallen uren die ik heb gewijd aan outdoor leiderschapstrainingen? Of mijn jarenlange Wilderness First Responder en EHBO trainingen en certificeringen? Nee. Omdat hij het nooit heeft gevraagd.

Sprung  

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz