Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 50 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

26.12.2019 09:51
riesco a immaginare Antworten

Mallory, haar vriend Nick en ik begonnen samen aan de race, en ik probeerde ons naar de linkerkant van de www.chezlachassagne.fr baan te houden, zodat we niet meer zouden rennen dan nodig.
Toen we de start overstaken, zag / hoorde ik Karla aankondigen en herinnerde ik me hoe klein en geweldig de hardloopgemeenschap echt was. De eerste mijl of zo van ELKE race geeft me angst (ook omdat ik Adidas Superstar Mujer meestal grote races loop), en ik gebruikte deze tijd om een ??intentie te stellen. Het was mijn bedoeling om van de race te genieten, de DNF van vorig jaar niet boven me te laten hangen, niet geobsedeerd door tempo en uit mijn hoofd te geraken. Dus niets om aan te denken hier ??
Ik ben ook vergeten dat de eerste 1,5 mijl-achtige een heel lichte helling is (ik ben pas laat op de pannenkoekenplatte West Side Highway gerend, dus ik was als de prinses en de erwt met de heuvels) en was teleurgesteld in mijn benen voelden deze moeilijkheid al zo vroeg. Maar uiteindelijk kwamen we Nike Internationalist Hombre in Prospect Park terecht en zou ik verder rennen dan vorig jaar. Op dit moment voelde ik me gewoon OK - niet geweldig of vreselijk. Ik voelde zeker dat het een poging was om te rennen, maar niet een onoverkomelijke. Toen ik de plek passeerde die ik vorig jaar had stopgezet, wist ik dat het goed zou komen. (Ik had het in elk geval moeten weten, maar wat dan ook.) Ik verbleef ongeveer 6 km bij Mal en Nick en de heuvels van het park hadden me ingehaald. Mijn hartslag voelde iets hoger dan waar ik me comfortabel bij voelde, dus nam ik een kleine wandeling om het naar beneden te laten komen.
Ik heb ze ingehaald, maar ik kon zien dat ze het beter deden dan ik in ons tempo was, en ik wilde ze niet tegenhouden en ik wilde mezelf niet verder duwen dan mijn huidige capaciteiten, en zo rond mijl 6ish, ik vertelde hen dat ik hen zou laten Nike Cortez Damen gaan.

Het voordeel van het zo vaak rennen van deze race is dat ik de baan goed ken. Ik wist bij kilometer 7 dat ik uit het park zou zijn en Ocean Parkway zou aflopen, geen heuvels meer in mijn toekomst.
Maar tegen de tijd dat ik het park verliet, begon ik zowel mentale als fysieke vermoeidheid te voelen. Er waren verschillende keren dat ik mezelf afvroeg of mijn geest of mijn lichaam wilde dat ik stopte. Meestal was het mentaal, maar zelfs toen ik me dat realiseerde, kon ik mezelf er niet toe brengen om door te gaan, en ik probeerde mezelf niet in elkaar te slaan omdat ik niet de mentale kracht had die ik vroeger had.

Er waren twee vrouwen met echt irritante accenten (ik weet het, pot, ontmoet waterkoker) die VOOR ALLE OCEAANSE PARKWAY bleven praten hoe saai het was en hoe ze deze race nooit meer renden. Hun stemmen en negativiteit Nike Air Max Command Uomo raasden over me en ik wilde langs hen heen snellen, maar had het gewoon niet in me.

Rond mijl 10 begon ik te denken: als mijn moeder chemo kan doorstaan ??en al het andere dat ze heeft meegemaakt, kan ik STFU doen en iets doen waar ik voor heb gekozen, waar ik van hou. (Zelfs als ik het in die seconde niet leuk vond.)
Uiteindelijk maakte ik de afslag naar Surf Ave en wist dat de finish nabij was! Ik draaide de promenade op en begon te grijnzen, wetende dat ik bijna klaar was! Dit was mijn 27e helft, en ik kan me niet herinneren dat de laatste keer dat ik het net afmaakte zo'n prestatie voor mij was, maar ik was zo blij.

Ik heb geluk gehad, offers gebracht en hard gewerkt om een ??aantal jaren bijna dagelijks grote blokken training te kunnen prioriteren. Ik heb een korte pauze genomen en me op andere dingen gefocust, altijd met een ander lopend doel gepland om een ??herstart in de toekomst te starten. Een constante doelgerichte mindset handhaven. Nu, wat langer pauzeren bij het stellen van het volgende doel, moest ik tussendoor doorwerken. Ik vocht een beetje met een paar vragen. Ben ik nog steeds een hardloper als ik geen prioriteit geef aan mijn dagelijkse hardlopen? Kan ik mezelf nog steeds een ultrarunner noemen als ik 30 mijlweken ren? Ik heb geestelijk bedreigd en misschien zelfs mondeling aangekondigd dat ik met pensioen ga, maar ik realiseer me nu, en met enkele ondersteunende gesprekken, dat dit gewoon mijn alles-of-niets-houding was om een ??nieuwe relatie met hetzelfde te proberen uit te vinden . De waarheid is dat ik me het leven niet kan Nike Air Pegasus 83 Dámské voorstellen zonder de gedachte om te gaan hardlopen. Ik kan erop vertrouwen dat 3 mijl of 30 mijl me een vergelijkbare connectie kan geven met de constante die er altijd is geweest.

Ik heb een quote "Er zijn niet veel problemen in het leven die een lange termijn niet kan oplossen, soms moet de run wat langer zijn."

Het heeft ook geholpen om hetzelfde citaat een kleine draai aan de betekenis te geven. Wetende dat ik soms fysiek die langere kilometers niet kan lopen (tijd of er niet voor in staat ben). Na vele jarenlange ervaringen te hebben gehad om door de problemen van het leven heen te werken, heb ik geleerd hoe te werken en ik kan dezelfde hoofdruimte op andere manieren cre?ren - wandelen met de hond, meditatie, schrijven.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz