Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 51 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

10.01.2020 05:38
processus de reconstruction Antworten

Nu Adidas Gazelle Damen ik een concreet antwoord op mijn amenorroe had, waren er geen excuses meer. Ik moest brutaal eerlijk tegen mezelf zijn en toegeven dat ik niet genoeg at om mijn training te ondersteunen. Ik moest me Nike Internationalist Womens ook afvragen waarom ik niet genoeg at. Na lang Nike Air Max 97 Mujer nadenken kon ik op drie redenen wijzen. Ten eerste gaf een diagnose van coeliakie op 25-jarige leeftijd me een schrijnende angst voor bepaalde voedingsmiddelen, omdat ik ervan overtuigd was dat ze me ziek en met pijn zouden achterlaten. Ik sneed al die voedingsmiddelen uit mijn dieet zonder na te denken om ze te vervangen door voedingsmiddelen die ik kon verdragen. Ten tweede ben ik op zijn best een mid-pack ultrarunner en was ik ervan overtuigd dat lichter zijn me sneller en effici?nter zou laten lopen.

Ten derde ... nou, ten derde is het moeilijk om toe te geven. Een tijdje vond ik het leuk om kleiner te worden. Ik vond het idee leuk dat ik klein en vogelachtig was. Meestal was ik opgewonden om eindelijk te "lijken" op de fantasyland-versie van een hardloper die ik in mijn hoofd had Adidas Superstar Mens gestopt. Het is moeilijk voor mij om je te vertellen dat ik mijn lichaam vergeleek met elite hardlopers en me slecht voelde toen ik mezelf zag als niet goed genoeg meten. Het is moeilijk voor mij om je te vertellen dat ik het idee van aankomen niet leuk vond omdat ik te gecharmeerd raakte door de manier waarop ik in kleding keek. Vrouwen geven dit spul toch nooit aan elkaar toe? Maar ik weet dat sommigen van ons het voelen.

Op mijn 40e verjaardag nam ik een beslissing. Ik zou doen wat nodig was om voldoende te eten en wat vrije tijd nemen om mijn hormonen weer op orde te krijgen. Ik ga je niet vertellen dat het gemakkelijk was, maar ik ga je vertellen dat het me maar 60 dagen kostte om mijn eerste menstruatie in bijna vijf jaar te krijgen. Ja, ik ben zwaarder geworden en heb wat hardloopfitness verloren, maar ik heb ook de symptomen Nike Roshe Run Womens van RED-S gestopt. Ik slaap de hele nacht door, heb geen problemen met mijn bloedsuiker, houd alleen water vast rond mijn menstruatie en ben vrij van die constante nerveuze angst.

In de afgelopen maand heb ik de zes klassen gevolgd die CrossFit Elements bevatten, die je moet volgen om de basisprincipes van CrossFit te leren voordat je “echte” lessen kunt volgen.

Voors:

Wat ik tot nu toe het leukste vind, is dat het voelt alsof je een trainer hebt, maar dan goedkoper. Je heft zwaarder op dan ooit tevoren in een klasse in boetiekstijl die ik heb gevolgd. Ik hou ook echt van de "constant gevarieerde" bewegingen, wat een van hun principes is. De trainingen verschillen van dag tot dag, wat iemand zoals ik helpt die zich snel verveelt, vooral als het gaat om dingen optillen en neerzetten.
Ik voel me ook al sterker, ondanks dat ik slechts Adidas Zx Flux Mujer 7 keer in de loop van een maand ben gegaan (en geen krachttraining op vakantie doe.) Hoewel het olympische tillen niet mijn jam is, schat, voelt het wel een beetje slecht om te weten hoe om het te doen.
Je kunt desgewenst een uur voor de les annuleren, omdat de lessen veel groter zijn. Ik begrijp waarom kleinere studio's dat niet kunnen, maar dit is een ENORME pro. Ik zou vandaag weggaan voor een 5:20 les, maar een vergadering van 4: 30-5: 15 stond vanmiddag op mijn agenda en ik kon zonder boete rond 15.00 uur annuleren.
Er zijn ongeveer een miljoen (of ongeveer 20?) Lessen per dag, dus het is gemakkelijk om er een te vinden die bij je schema past EN beschikbaarheid heeft.
Het is bijna aan het werk, dus ik kan een duik nemen voor een late middagtraining en terugkomen om het werk af te maken. (

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz