Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 52 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

15.01.2020 08:27
verlassen und vergessen Antworten

Laten we wel wezen: de toegangsprijzen voor wedstrijden zijn tegenwoordig niet goedkoop. En wanneer u alle bijkomende kosten van bestemmingsevenementen in ogenschouw neemt, zoals naar de race rijden, een hotelkamer dicht bij de start haken of zelfs een vlucht krijgen, lopen de kosten echt op.

Nou, ik heb goed nieuws: ik heb een manier ontwikkeld om je racedollar en de bijbehorende ervaring te verdubbelen.

Dit is hoe het werkt. Kies een race in de buurt van je huis, maar Nike Air Max 720 Damen ren in plaats van naar de start te rijden zoals iedereen. Ik weet dat sommigen van jullie moeten denken, wat? Dat is gek!

Dat is het echt niet. Ik doe het altijd, en ik ben niet gek. (Tenminste, de laatste keer dat ik werd gecontroleerd, was dat niet het geval.) Boven alles is het gewoon een andere manier om een ??reguliere race te benaderen die dicht bij huis Nike Air Pegasus 83 Mujer is. In zekere zin is het volkomen logisch om naar het begin te rennen. Je zorgt ervoor dat je echt een warming-up doet, en een ander positief punt is dat het volledig groen is.

Het tempo dat je aan het begin van de race aanhoudt hoeft niet snel te zijn, en het komt niet in de buurt van je racetempo. Je zou dit niet doen als het een marathon is waarin je je probeert te kwalificeren voor de Boston Marathon of wat PR wilt stellen. Maar anders dan dat, waarom probeer je het niet als een manier om meer uit je hardloopdag te halen?Nike Air Pegasus 83 Womens

Ik heb dit afgelopen weekend geprobeerd en besefte dat het de waarde en het plezier van mijn race had vergroot. Ik rende negen mijl naar het begin van een halve marathon, voltooide de helft en duwde het vervolgens terug naar huis - onderweg stopend voor een welverdiende Peet's Coffee. Ik hou zoveel van dit idee dat ik elk jaar zou willen dat ik vanuit mijn huis in San Francisco de volle 500 mijl naar het begin van de Rock'n Roll Roll Marathon in San Diego kon rennen. (Dit is een teken dat ik een beetje gek ben, of gewoon heel goedkoop.)

Hopelijk heb ik je ge?nspireerd om ten minste te overwegen om naar je volgende lokale race te rennen, of het nu een 5K, 10K, halve marathon of marathon is.

Als er niets anders is, als je me ooit wat extra kilometers ziet registreren voor het begin van een race, gooi dan tenminste wat eten op mijn manier terwijl je voorbij rijdt.

Werken op sociale media is eigenlijk helemaal geen 9-5 baan. Ik houd Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme onze feeds altijd buiten werktijd in de gaten en ga vaak naar work-outs en lessen voor werk. Ik ben dol op dit en wat ik de dood doe, maar het is een soort van alles op de best mogelijke manier. Bovendien schrijf ik deze blog en ben ik een Propel-ambassadeur (waarvoor je veel werk achter de schermen moet doen dat je niet ziet) en voer ik communicatie voor Junior League (wat lijkt op het leiden van een klein intern PR-bureau: Ik ben verantwoordelijk voor het goedkeuren van uitnodigingen, persberichten of andere berichten die uitgaan voor 50 commissies.)

Dit betekent dat de meeste ochtenden voor het werk en 's avonds na het werk op mijn computer worden doorgebracht om deze hustles in te halen of vooruit te komen op het werk.

En er was dat hele ergste winter-ooit-ding. Er is zoveel goeds gaande in mijn leven dat ik niet echt heb kunnen waarderen, omdat het weer me in de problemen bracht en mijn non-stopschema het moeilijk maakte om de rozen te stoppen en te ruiken.

Deze week heb ik laat gewerkt in afwachting van een leuke campagne die we Adidas Nmd Femme volgende week Nike Air Max 97 Damen beginnen. Ik voelde dat ik begon te wankelen van soort-gestrest tot bijna-paniekerig en realiseerde me dat ik de uitwerking moest vertragen. Onlangs blies ik een training uit, controleerde mijn persoonlijke e-mail niet na het werk en hing gewoon rond. Ik heb zelfs een Junior League-winkelevenement bij J. Crew overgeslagen. Dat is hoe je weet dat ik echt een pauze nodig heb. (Ik hoor ook mijn portemonnee Nike Air Pegasus 83 Herren vreugde.)

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz