Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

16.01.2020 09:39
ciseaux monstrueux Antworten

Ik veronderstel dat ik, om dat allemaal te kunnen doen, een paar wedstrijden moet hebben opgesteld, toch? Het goede nieuws is dat ik er al een paar in mijn agenda heb staan. Het slechte Nike Air Vapormax Femme nieuws is dat de komende maanden vrijwel in beweging zijn. Mijn vrouw en ik zijn bezig met het kopen en verbouwen van een huis, dus onze weekenden zien eruit alsof ze een tijdje vol zitten. Het wordt een spannende zomer!

Wat staat er in mijn agenda? Ik zal waarschijnlijk een beetje 5K of twee sprenkelen, plus hopelijk een 10K, maar hier is wat er zeker gebeurt:

Belmar 5 (Belmar, NJ) - Deze vijf mijl lange race heb ik meerdere keren gelopen. De cursus is vlak en snel, met vaste vloeistoffen en ondersteuning van het publiek. Ik zal absoluut naar PR kijken tijdens deze race. Mijn huidige PR voor deze race is 39:23, maar ik ben er vrij zeker van dat ik me daar een paar minuten van kan scheren. Het komt allemaal neer op het weer, want de race is op 11 juli.

Alternatieve Halve Marathon (Washington Crossing, PA) - Ik ben erg enthousiast Nike Air Max Command Donna over deze race in september en het is mijn primaire trainingsfocus. De baan is relatief vlak heen en weer op een jaagpad. Invoer is beperkt tot 500, dus het veld is klein. De cursus heeft chiptiming, goed geplaatste vloeistoffen en is USATF-gecertificeerd ... alles voor $ 65! Je kunt dat niet verslaan. Ik heb de cursus onlangs gevolgd terwijl ik mijn 2,5-jarige in de joggingwandelwagen duwde en was in staat om het in iets meer dan 2 uur te doen (2:00:39 - kreeg een klopkramp van 13 km). Met een degelijke training denk ik zeker dat ik hier met een grote marge kan PR.

Rock ’N Roll Brooklyn (Brooklyn, NY) - Dit is het eerste jaar voor deze race, die in oktober wordt gehouden. Ik loop deze race met mijn vrouw. Mijn doel hier is echt om gewoon weer te genieten van het gevoel van een grote race, met de koersondersteuning, bands en Adidas Eqt Support Adv Mujer gewoon een algemeen goed gevoel. Wat kindervrije tijd doorbrengen met mijn vrouw is ook een groot pluspunt.

Dat is alles wat ik nu op de kalender heb staan, maar wie wil zeggen dat ik er niet nog een paar binnen zal sluipen. Als ik dat doe, zal ik het je zeker laten weten!

Liep met mijn NYJL run-club pre-bal en deed vervolgens de hele dag en nacht balgerelateerde dingen. Je zou ook kunnen zeggen dat ik behoorlijk op de dansvloer ben getraind.

Zondag: een welverdiende rustdag! Mijn trainer en ik gingen oorspronkelijk vandaag sporten, en toen realiseerde ik me dat dit het domste idee was dat ze ooit had gehad. In plaats daarvan kregen Lacey en ik een brunch, en ik had huevos rancheros, en kwamen terug op de bank zitten en ik heb nergens spijt van.

De Uplift-uitdaging is vandaag voorbij en ik probeer uit te zoeken wat de volgende Nike Tanjun Dames stap voor mij is qua fitness. Ik ben de afgelopen twee maanden nog meer verliefd geworden op Uplift, maar ik heb ook jeuk om andere trainingen weer toe te voegen, vooral hardlopen, nu het weer opwarmt (of, binnenkort, goed?) Ik ben waarschijnlijk doe die tri opnieuw in mijn geboortestad, dus ik moet binnenkort weer naar een sportschool, zodat ik een zwembad kan hebben, maar ik wil niet toegewijd zijn aan een sportschool.

Ik heb nooit veel nagedacht over de schaar, af en toe: "Waar heb ik die schaar neergezet?" Ze waren gewoon iets anders dat rondslingerde in het huis, op mysterieuze wijze nooit in de laatste plaats dat ik ze verliet ... wat kan verklaren waarom ik zoveel paar hen.

Er is echter recent iets veranderd. Ik liep onlangs door de gang op het werk toen ik een grote schaar op een doos zag. Ik ben gestopt. Ik staarde. Ik Nike Air Max Command Dames dacht: "Nou, dat kan niet veilig zijn." Er was veel wilskracht voor nodig om de schaar niet op te pakken en naar een veiligere plek te verplaatsen. Ik was te bezorgd dat er een kind langs zou komen rennen en gewond zou raken ... wat natuurlijk een grappig idee is, aangezien er geen eindeloze stroom eigenzinnige kinderen door de gangen dwaalt. Toch had ik alles nodig om ze te laten waar ze waren en terug te gaan naar mijn bureau.

Ik vergat de schaar helemaal, totdat ik onlangs de andere dag weer zag. Zittend op een tafel, vlakbij de rand. Ze daagt me uit, daagt me uit om ze te verplaatsen. Deze keer gaf ik toe aan de drang en duwde ze uit de weg van het kwaad. Ik was gerust in de wetenschap dat deze monsterlijke schaar niemand kwaad zou doen ... althans niet die tijd.

Het verbaast me constant over de manier waarop kinderen je perspectief op de wereld veranderen. Dingen die zo belangrijk leken voordat ze vervagen tot verre herinneringen, terwijl dingen waar je nog nooit aan had gedacht voordat je kinderen kreeg Nike Air Max 97 Damen (zoals een veilige locatie voor een schaar) altijd op je radar staan. Ik geloof er absoluut in mijn kinderen de ruimte te geven om te ontdekken en fouten te maken, maar ik geloof nog steeds in het belang om hen te beschermen tegen dingen en situaties die hen echt kunnen schaden. Ik doe mijn best om ze voortdurend bloot te stellen aan nieuwe idee?n, nieuwe ervaringen en nieuwe manieren om naar de wereld te kijken. Ik vind het belangrijk dat zij alle kansen hebben die ik had en vooral die kansen die ik niet had.

Mijn kinderen zijn mijn wereld, en nu ik ouder ben, ben ik erop uit om de wereld veilig voor hen te beschermen, één schaar tegelijk.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz