Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 54 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

03.03.2020 09:23
proposito di fantastiche piste Antworten

Het toppunt bereiken voor een topprestatie is een beetje meer snij-en-droog dan een piek in psychologie. Wanneer je geest op een goede plek is om te trainen, zul je je trainingen Nike Internationalist Damen absorberen, het trainingsvolume beter verwerken en de intensiteit optimaal benutten bij het nastreven van een nieuwe PR of een ander doel.

Training moet progressief werken.
Training zou op een progressieve manier moeten werken, waarbij elk element van je hardlopen bouwt naar een doelrace, niet geleidelijk afneemt naarmate het seizoen vordert
Op de universiteit “piekte” ons team vaak te snel omdat we ons volume, de lengte van intervallen / tempo runs en krachttraining zes weken voor onze grootste races zouden verminderen. Dit is hetzelfde als een tafelkleed onder een goed afgesproken diner uittrekken - je verliest veel waardevolle elementen ten koste van de weinige dingen die nog overeind staan. Om optimaal te kunnen pieken, moet je alle trainingselementen op hun maximum hebben binnen 2-3 weken na een grote wedstrijd.

Er is een lastig Nike Air Pegasus 83 Mujer evenwicht bij het plannen van een training voor een specifieke wedstrijd.
Voor de marathon moet je gelijke delen algemeen uithoudingsvermogen opbouwen (gemakkelijke, frequente lange runs), vetverbrandend vermogen (snellere lange runs dicht bij race-inspanning) en uithoudingsvermogen in je doeltempo (lange tempo's, lange intervallen). Dit vereist veel focus en voorbereiding voordat je aan een echte marathon-trainingscyclus begint, en je wilt geen van deze getrainde vaardigheden verliezen als de race nadert.

Veel mensen benadrukken de "versmalling" in de laatste maand voor een marathon.
Sommige hardlopers zullen zichzelf bijna verwonden met een volledige trainingsaanval gedurende enkele maanden, en hopen dan dat hun versmalling hen in staat zal stellen te herstellen van weken onder rust. Herstel moet in elke trainingsdag en Nike Air Presto Womens -week worden ingebouwd als u uw training geleidelijk bouwt, wat betekent dat u herstel niet in een magisch venster kunt isoleren en hopen dat het u uit een diepe sleur trekt. Dit herstel komt in de vorm van geplande rustdagen, die gemakkelijk op niet-trainingsdagen lopen, goede voeding en goede slaap.

Tips voor het toppunt van het lichaam
Houd uw trainingsvolume en -intensiteit in de laatste maand voor een doelrace intact, maar zorg ervoor dat u uw gemakkelijke runs in een ZACHT tempo uitvoert om goed te herstellen van uw belangrijkste sessies. Hoewel matig hardlopen een grote plaats heeft in het begin van je training, is dit niet het moment voor gemiddelde inspanningen elke dag.
Houd uw kern-, kracht- en flexibiliteitsroutines bij om de integriteit van uw hele lichaam te behouden naarmate uw training intenser Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens wordt. Gym en langere trainingen kunnen binnen 3-4 dagen na een grote Nike Internationalist Mens race worden voortgezet.
Eet alsof je het meent. Wanneer u traint met het doel van specifieke intensiteit, werkt u maximaal een paar keer per week spiervezels en weefsel, dus u moet vooral goed eten om schade van training tot training te herstellen.

Het was vorige week de verjaardag van mijn moeders neef, dus we hebben haar ook een kleine taart gegeven. We zijn niets, zo niet gelijke kansen taartventers.

Het was zo leuk om bij te praten met dit hele gezin dat ik lange tijd niet had gezien, en het was heel lief van mijn moeder om dit samen te stellen.

Wat is je favoriete verjaardagstaart? Deze was chocolade en bananenvla met slagroom glazuur. Ik kan nu gelukkig sterven. Of, weet je, deze mijlpaalverjaardag bereiken en er goed mee omgaan.

Ik had zaterdag een Nike Air Max 2017 Femme dek van 9 miler en had geen zin in een loopband-PDR, dus ik hoopte en bad dat de paden in Central Park goed zouden zijn om Nike Cortez Hombre zaterdagochtend te gaan.

Steph nodigde me uit (in mijn commentaarsectie, wat de nieuwe manier is om plannen te maken) om haar en Shaya in het park te vergezellen voor een kleine Rehoboth-reünie. Ik werd gisteren wakker en controleerde Twitter obsessief op nieuws over de paden in het park. Steph en Shaya trainen allebei voor marathons en hadden dubbele cijfers, dus ik had genoeg tijd om te stoppen. Steph stuurde een sms om te vragen waar ik was, en ik zag dat als een teken dat ze in feite hadden gerend en het park runbaar was.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz