Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 68 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

24.03.2020 10:34
bekommen habe Antworten

Spring is het eerste geavanceerde sportvoedingproduct gemaakt met echt voedsel. Vanwege het ontwerp is het effici?nter in het leveren van energie aan duursporters zonder enige GI-problemen. We hebben een hele lijn voedingsproducten en een drankje gemaakt met verschillende smaken en verschillende voedingsstoffen. In vergelijking met traditionele energiegels is de lente veel minder zoet en heeft een andere textuur. Het biedt een combinatie van complexe, lange en korte ketens, complexe en eenvoudige Adidas Zx 750 Mujer koolhydraten en vetzuren. Door deze diversiteit aan verschillende energiebronnen kan het lichaam het beter benutten. Het vermijden van maltodextrine in onze producten loste bijna volledig GI-problemen op. Bij het ontwerpen van Spring-producten hebben we aandacht besteed aan de fysiologie en hoe voedingsstoffen worden opgenomen en eruit worden gehaald.

Over welke nieuwe smaak of welk product ben je het meest enthousiast?

We wilden een product maken dat geschikt is voor langdurig hardlopen met hoge intensiteit. We hebben Sage Canaday gevraagd om met ons samen te werken aan een product dat aan zijn verwachtingen zou voldoen tijdens zeer intensieve trainingen en races. We zijn super enthousiast over Canaberry. Dit product is erg lekker en wordt door onze klanten vaak vergeleken met een aardbeiensmoothie. Naast een geweldige Nike Air Vapormax Homme smaak, heeft het een geweldige voedingswaarde en textuur. We zijn overweldigd door de positieve reacties van de hardloopgemeenschap.

Wat is een creatief brouwsel dat je maakt met Spring Energy als ingredi?nt?

Meredith Edwards gebruikt Canaberry als topping voor haar wafels en ze besloot ook een Canaberry-schoenmaker te maken. Liefhebbers van de lente zeggen dat er geen betere dagelijkse hydratatie is dan Electroride met bruisend water.

Blijkbaar houden ze net zo van bananen als ik, want ik heb ze een paar foto's gestuurd en ze hebben deze gekozen. Ik hou ook van jou, Glamour. Veel dank aan Meredith, de redacteur die het heeft geschreven, voor zo'n lieve introductie. Bekijk ook zeker de andere tips van bloggers, waaronder mijn maatjes Liz en Beth.

Wat zou je nooit in een miljoen jaar hebben voorspeld dat er zou gebeuren - via Nike Air Max Sequent 2 Mens bloggen of gewoon in het leven?

Misschien zie je hier nog meer sass.

Wat u de komende 53 dagen zeker veel zult blijven zien, is actief. (Ja, 53 dagen tot de marathon. Ah !!)

Gisteravond Adidas Nmd Womens was ik helemaal niet hypocriet, en ik heb geen excuses gemaakt, en ik ging voor wat uiteindelijk een 10-mijlsloop werd. Toen ik er maar 5 gepland had. Rebecca en ik hebben de hardloopclub Athleta / Urban Girl Squad bezocht. Ze ontmoette elkaar in mijn appartement en we liepen de 1,5 mijl van hier naar de Athleta-winkel aan de Upper West Side.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz