Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 52 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

15.08.2019 10:58
nous publierons notre étude Antworten

Toen ik de doos voor het eerst opende, zag ik de zolen. De schoenen hebben meer "tand" dan ik gewend ben, omdat ik normaal gesproken voor Hoka Challenger ATR's ga. Maar ik hoopte dat het beter zou zijn in modder en op gladde heuvels dan Challengers kunnen zijn. Het andere dat me meteen opviel was het mouwontwerp aan de binnenkant van de schoen.

Ik heb nog nooit trailschoenen geprobeerd die geen beweegbare tong hadden, dus ik was ge?nteresseerd om te zien hoe ik ze leuk zou vinden. Adidas Superstar Dames Ik deed de schoenen aan en vond dat ze op maat waren en eigenlijk meer teenruimte hadden dan ik had verwacht. Toen ik eindelijk de schoenen oppakte, voelde ik dat ze een beetje zwaarder waren dan sommige andere trailschoenen die ik heb geprobeerd. Ik wist niet zeker hoe ik het gewicht zou willen.

Tijdens mijn eerste twee runs, liep ik op een droog pad met één spoor. Ik heb Nike Air Presto Damen mijn normale steunzolen niet gebruikt. Het pad was niet al te technisch, maar er waren wat rotsen en wortels en wat kleinere heuvels. In het begin voelde ik dat de schoenen een beetje zwaarder waren dan ik gewend was, maar dat was ik snel vergeten toen ik eraan gewend was geraakt. Ik dacht dat de zwaardere grip en de dunnere zool een probleem zouden zijn, maar ik vond het niet erg. Ik heb zelfs gemerkt hoe gedempt de schoenen zijn, ondanks de dunnere zool. Het ontwerp van de schuimzool was behoorlijk comfortabel.

Het andere grote ding dat ik tijdens deze runs opmerkte, was de breedte van de neus in vergelijking met mijn normale Hokas. Ik vond de teenendoos een goede breedte en het liet mijn tenen bewegen zonder tegen elkaar of tegen de buitenkant van de schoen te wrijven. De hielbeker was een beetje breed voor mijn hiel, maar ik kon Adidas Superstar Femme niet echt wrijven, hoewel mijn voet enige beweging had.
De volgende paar runs waren op een iets technischer parcours.

Hoewel ik de eerste paar keer mijn steunzolen voor de steunzolen niet had gedragen omdat ik een gevoel voor de schoen wilde krijgen zoals het was, begon ik mijn inlegzolen te dragen voor volgende runs omdat dat is wat mijn voet gewend is. Ik was verrast dat de binnenzool niet echt veranderde hoe de schoen aan mijn voet voelde. De schoen droeg op en neer heuvels en ik had nooit het gevoel dat ik zou uitglijden.

Een groot ding voor mij is om schoenen te hebben waarvan ik het gevoel heb dat ik op een steilere, technischere afdaling kan vertrouwen, en de Sauconys lijken betrouwbaar te zijn, zelfs in een beetje gladdere omstandigheden. De schoenen zijn ook goed verwerkt op kleine rotsen en wortels. Het enige dat ik zal Nike Air Max Command Mujer zeggen, is echter dat ze naar mijn mening niet het beste behandelen op grote, gladde rotsen of in ijzige omstandigheden. Maar eigenlijk is dat toch niet waar ze voor gemaakt zijn.

Heuvels zijn een geweldige manier om kracht in je benen op te bouwen, vooral bij het voorbereiden van een marathon. Een trainingsprogramma op heuvels dat ik het liefst doe, is op de loopband. In plaats van harde korte uitbarstingen bergop te doen, waardoor je er heel snel moe van wordt en uiteindelijk tot een slecht lopende vorm leidt, zal ik de loopband op een helling van 5% instellen en 20-30 minuten lopen. Dit kan het beste worden uitgevoerd na een lange dag of tempo dag wanneer de benen moe zijn. Het zal helpen de kracht voor te bereiden die je nodig hebt voor een marathon.

Toen Allie Ostrander afgelopen december de laatste etappe van de Nike Cross Nike Air Max 97 Damen Nationals 2014 bereikte, schoot ze over een reeks heuvels en kruiste de finishlijn van de 5K-baan in 17:19 om de individuele titel te behalen. De inwoner van Alaska had haar geboortestad heuvels - onderdeel van haar strategische zomertraining - bedanken. Ze conditioneerden haar om door de korte, steile hellingen te rijden in de laatste 1K van de race.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz