Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 56 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

26.08.2019 11:22
semelle de chaussure Antworten

Door de zool Nike Internationalist Mujer over de onderkant te klappen, worden de drie belangrijkste technische componenten onthuld die de binnenzool dynamisch en ondersteunend maken. In de boog van de binnenzool zit wat een stijve plastic brug lijkt te zijn. Dit is de 3D DAT of Dynamic Arch Technology. Deze nylon brug is absoluut niet het harde plastic bewegingsbeperkende blok dat ik had verwacht. Wat ik ervoer was een vermindering van buitensporige bewegingen en het vermogen om natuurlijke pronatie nog steeds te laten plaatsvinden door de loopcyclus. De brug fungeert ook als een veer die energie opslaat terwijl ik in de loopcyclus kwam en me vervolgens voortstuwde. Natuurlijke ondersteuning en aandrijving allemaal in één briljant!

Aan de uiteinden van de binnenzool, de hiel en middenvoet, zijn de Poron-dempingscomponenten. De hak heeft een medium rebound Poron pad. Nike Air Max Thea Dames De pad is ontworpen om prestatiedemping te bieden zonder een significant verlies aan energieteruggave. Ik merkte wel een vermindering van de schok op, vooral bij het afdalen van hellingen op trailruns en langs harde betonpaden. Een fel oranje Propo + pad is in de voorvoet aangebracht. Propo + heeft meer Nike Air Pegasus 83 Mujer voortstuwingseigenschappen dan demping die samen met de DAT-brug extra stuiteren en voortstuwing aan mijn pas geven.

Om te bepalen welk profiel het beste is voor uw specifieke voeten, heeft CurrexSole een tweestapsproces ontwikkeld dat zowel naar voettype als naar beenas kijkt (ik heb hieronder een foto-tutorial opgenomen om te helpen met het proces, er is ook een video op hun website) .

Gefrustreerd door mijn lichtgewonde been en bang dat sub-4 glorie wegglipte, besloot ik gisteravond het laatst overgebleven wapen in mijn www.jansenbouwplaten.nl arsenaal naar dat been te gooien. Ja, ik heb een sportmassage gehad, ja ik heb het bevroren en rijst het en wreef er ibuprofen en schuimrollers op en, hoewel deze een beetje helpen, hebben ze het niet genezen. De waarheid wordt verteld dat ik hoopte dat al deze dingen zouden werken als een toverstaf die het als gloednieuw Nike Air Max Command Uomo zou repareren. Dat is niet gebeurd.
Dus ik rommelde in mijn doos met trucs en kwam uit de Vibrams. ‘Dat zou kunnen werken’, dacht ik. Ik draafde voor een rit van 3 mijl, maar er klopte iets niet. Waar voorheen de Tarahumara in mij het over had genomen en mijn voeten moeiteloos in hun favoriete gang gleden, in plaats daarvan was ik onhandig en scheef en zag ik er over het algemeen uit als een beetje een idioot. Dit zou niet zo moeten zijn. In plaats van Zola Budd was ik Jabba de Hut.
Gras - dat zal me redden. Behalve in mijn kleine hoekje van SE1, is gras (het soort waar je toch op kunt rennen) schaars. Ik slingerde langs de Tate Modern naar buiten, een gras van 50 bij 50 meter. Dit grasveld staat meestal vol met schoolkinderen, toeristen en lokale kantoormedewerkers - perfect om dan 50m sprints te doen. Ik vond een doorzichtige strook en ging zo snel als mijn gammy been kon heen en weer rennen heen en weer.
Nu weet ik wat je gaat zeggen en ik zou hetzelfde zeggen als ik niet het probleem had. Ik heb zelfs hetzelfde geschreeuwd op internetforums en collega-bloggers toen ze soortgelijke verwondingen hebben gehad - het enige dat het been zal repareren, is rust. Maar laten we dat idee een tijdje parkeren, want dat gaat niet gebeuren.
Terug naar het verhaal, ik deed mijn 50m 'kijk naar mij'-sprints voor een nieuwsgierig publiek en dat was genoeg vernedering dus ging ik naar huis. Maar ik was een halve kilometer verlegen. Er is een nog kleiner stuk gras in het park bij mijn flat - die met de vreemde loopband buitenshuis - dus ik rende in cirkels rond. Gelukkig op het moment dat een groep jongens met een voetbal zich begon af te vragen waarom er een meisje in sokken liep in kleine cirkels, begon een kleine hond te blaffen naar een oude man die Tai Chi deed om hen af ??te leiden. Opgeslagen.
De resultaten van de run - mijn been deed geen pijn meer. Hoera het plan werkte. Maar het doet vanochtend weer pijn. Onzin! Dus ik heb er vandaag een ander paar schoenen op gegooid - het kan de dag op hakken doorbrengen en zien hoeveel het leuk vindt. Dan zal het misschien waarderen om morgen weer in trainers te zijn en op te houden zo'n kreunende kleine watje te zijn.

In de maanden dat ik de zolen heb gebruikt, heb ik niet alleen een vermindering van vermoeidheid opgemerkt, vooral in mijn kuitspieren, maar ook een kortere hersteltijd na mijn lange runs. Ik lijd aan het neuroom van een Morton dat niet is verdwenen, maar lang niet zo symptomatisch is terwijl ik met deze inlegzolen loop.

De zolen passen goed in elke schoen waarin ik ze heb getest en hebben zelfs een beetje leven gebracht voor degenen waarvan ik dacht dat ze met pensioen waren. De zool heeft een Zero drop dus ze waren nooit invasief, weliswaar heb ik wel wat tijd nodig gehad om me aan te passen, omdat ze verschillen van een normale schoenbinnenzool. Het enige echte probleem dat ik had, was dat ik op de paden niet zo wendbaar of agressief leek te zijn als ik graag zou willen zijn.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz