Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 104 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

27.08.2019 11:17
wie viele Kalorien Antworten

Zaterdagochtend was de hittegolf die we in Londen hebben meegemaakt nog steeds in volle gang. Ik was vastbesloten niet te grotten en de eerste persoon te zijn die zei: 'Het is te heet'. Niet in april. Het VK is slecht voorbereid op warm weer. Het is slecht voorbereid op elk weer dat niet echt motregent, maar warm weer lijkt het ergste.

Zonder airco had ik twee Nike Air Pegasus 83 Femme opties, bracht mijn zaterdag door in het vriesgedeelte van een plaatselijke supermarkt of vond wat water om in te springen. Met nieuwsverslagen bij elke bocht rellen bij een Tesco, besloot ik dat plan B de veiligere optie was omdat het had een kleiner risico om te worden uitgeschakeld door een blik redelijk geprijsde gebakken bonen.

In Hyde Park in Londen zit de Serpentine. Een groot oud meer met een afgebakend zwemgedeelte. Elke eerste kerstdag komt een groep winterharde zwemmers het water op om naar de Peter Pan Cup te racen. Ik had besloten dat de Serpentine het enige was dat me het gevoel zou geven dat ik niet meedeed aan de Death Valley Ultra. Dus werd een plan bedacht dat Lazy Boy en ik op onze fietsen zouden stappen en de 8 mijl daarheen zouden fietsen om te zwemmen.

Toen we aankwamen, gooiden we onszelf praktisch in Adidas Zx Flux Mujer het meer. Dit was net zo snel een overgang van fiets naar zwemmen zoals je ooit in elke triatlon hebt gezien. Helaas was de zwemtechniek die volgde meer ijzeren benen dan ironman. Het water was koud en gaf me een behoorlijke schok. Terwijl de rest van mijn lichaam eraan gewend was geraakt, waren mijn magere armpjes zielig en zouden niet goed werken. Ik ben geen zwemcoach, maar ik denk dat armen heel belangrijk zijn om te voorkomen dat je verdrinkt.

Na een milde paniek die ik eigenlijk ging verdrinken, toonde Lazy Boy een belangrijke vaardigheid om te overleven in water - opstaan. Nadat ik dat onder de knie had en kalmeerde, begon ik te zwemmen. Ik zei tegen mezelf dat de dingen die langs mijn gezicht zweefden 'gewoon bladeren' waren en mijn lippen goed gesloten hielden.

Ik heb 50m gehaald. Genoeg om me af te koelen en ‘Zwemmen Nike Air Max Tavas Womens in de Serpentine’ af te vinken en genoeg om te bevestigen dat ik de overstap van loper naar triatleet niet ga maken. Zwemmen in open water is niet mijn ding.

Er zijn veel goede redenen waarom mensen naar hardlopen gaan als ze willen afvallen. Het is goedkoop - de enige echte uitrusting die je nodig hebt zijn hardloopschoenen (zelfs deze optioneel voor sommigen).

Het is eenvoudig: plaats één voet voor de andere en ga. En u kunt het overal doen - open gewoon uw voordeur en ga eropuit.

Maar het echte voordeel van hardlopen, als het gaat om gewichtsverlies, zijn al die kostbare calorie?n die het verbrandt.

Dat roept de vraag op ...

Hoeveel calorie?n verbrandt echt?
Spoiler alert: ik kan u geen exact antwoord op deze vraag geven. De reden is dat er verschillende persoonlijke factoren zijn die van invloed zijn op de snelheid Nike Air Max 2017 Dames waarmee een individuele hardloper calorie?n verbrandt, en ik zal later enkele van de grootste bespreken. Voor nu zullen we dingen gemakkelijker maken door vanuit een algemeen perspectief naar calorieverbranding te kijken.

Volgens de Mayo Clinic verbrandt een hardloper van 91 kilo (75 kg) ongeveer 755 calorie?n per uur bij 5 mph (8 km / h) en 1074 calorie?n per uur bij 8 mph (12,9 km / h). Deze cijfers zijn vergelijkbaar met wat u op andere gerenommeerde sites vindt en dienen goed ter illustratie. Als je bedenkt dat veel aanbevolen dagelijkse di?ten 2000 tot 2500 calorie?n bevatten en een recreatieve hardloper 700+ calorie?n in slechts één uur kan verbranden, is het gemakkelijk om te zien waarom mensen aangetrokken Adidas Zx Flux Heren worden tot hardlopen wanneer ze willen afvallen.

Als je nieuw bent in hardlopen, ben ik zeker geen voorstander van uitgaan en een uur lang hardlopen in naam van gewichtsverlies. Je moet het hardlopen gemakkelijker maken, anders zul je meer tijd besteden aan blessures en gemiste trainingen dan aan het verbranden van calorie?n. Online rekenmachines, zoals deze, kunnen u een persoonlijker beeld geven van hoeveel calorie?n u verbrandt op uw huidige snelheid en afstand.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz