Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 66 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

18.11.2019 09:59
jedem zurechtkommen Antworten

Tegenslagen kunnen mensen ook samenbrengen, zoals ik heb geleerd. Ik tuimelde langs een steil stuk pad en brak uiteindelijk drie ribben. Ik heb altijd tegen mensen kunnen zeggen dat ik nog nooit een blessure heb opgelopen, gerelateerd ben aan het lopen of anderszins. Tijd om mijn trots in te slikken, op te slokken en die woorden op te eten. Wat ik heb geleerd van een informele peiling die gracieus is samengesteld Nike Air Max Tavas Damen door onze marathonerende moeder, Vickie, is dat ongeveer twintig procent van jullie ook ribben heeft gebroken. Uw bereidheid om informatie en aanbevelingen te delen is absoluut enorm.

Vervolgens ging het naar Hawaii voor de Adidas Ultra Boost Dames inaugurele Kauai Marathon. Of ik de marathon kon lopen of niet moest nog worden bepaald. Het frustrerende van gebroken ribben is dat je benen fris aanvoelen, maar elke keer dat je ademt, word je er snel aan herinnerd dat dingen niet zijn wat ze lijken. De Kauai-marathon bracht de "aloha-geest" naar voren in elke hardloper, jong en oud, elite en recreatief. Ik had het genoegen veel van de atleten te ontmoeten tijdens het evenement, waaronder de Kauai Marathon Group die een speciaal logo voor de marathon had gemaakt. Ik denk dat de enigen die er meer van hielden dan ik, mijn kinderen waren!

Met de gedachte: 'ten eerste, doe geen kwaad', begon ik langzaam aan de Kauai-marathon. Mijn bedoeling was om te zien hoe het ging. Als de ribpijn te veel was, of als ik het gevoel had dat ik extra schade aanrichtte, zou ik stoppen, naar de kant Nike Internationalist Herren van de weg slingeren, een ananas pakken en in de zon achterover leunen totdat iemand me vond. Uiteindelijk heb ik een van de langzaamste, maar leukste marathons ooit gerund. In dat ontspannen tempo kon ik genieten van het gezelschap van vele andere hardlopers en zag ik de opwinding en inspiratie in de mensen langs de kant van de weg en het bemannen van de hulpposten. Hardlopen verandert echt levens, of je nu de hardloper bent of de toeschouwer.

Aan de andere kant van het spectrum was mijn vriend en nieuwe uitvoerend directeur van mijn stichting, Karno Kids, JT Service. JT won de marathon op een handige manier en zette een enorm tempo neer op een zeer moeilijk en heuvelachtig parcours. Hij behield een solide voorsprong tijdens de race en liet niet in de steek, ook al had hij niemand op de hielen. Nadien vertelde hij me dat hij Nike Air Max 90 Hombre zo snel rende omdat hij voor iedereen de finish wilde halen. Niet voor de prijs, maar omdat hij wist dat ze Hawaiiaans bier schonken en hij niet in de rij wilde wachten. Aloha daaraan!

Van Hawaii was het op weg naar Brazili?. The North Face had een groot evenement gepland en de Braziliaanse editie van mijn tweede boeken werd gelanceerd. Het idee van de race was een 24-uurs circuit dat rond S?o Paulo liep, iets dat nog nooit eerder was gedaan. Andere hardlopers konden zo kort of zo lang als ze wilden met me meedoen. The North Face had vergunningen verkregen voor maximaal 100 lopers. Meer dan 500 toegepast. Het waren noten (Braziliaanse noten, om precies te zijn). Het evenement was een enorm succes en iedereen had een fantastische tijd om 24 uur rond de grootste stad in Zuid-Amerika te rennen.

De Brazilianen hebben gelijk. Niet Nike Air Max Command Damen alleen is hun pizza ongelooflijk (ze hebben een banaan-kaneel-chocolade pizza die anders is!), Ze hebben een ontembare levensgeest die in je bloed komt zodra je uit het vliegtuig stapt.

Mijn Portugees is helaas verschrikkelijk, maar een taal die ik over de hele wereld heb zien delen is ‘Run’. De Canadezen spreken Run, net als de Hawaiianen, en de Brazilianen ook. Ze zeggen dat een glimlach de universele taal is. Nou, ik zeg een glimlach en een run is een nog dieper niveau van communicatie. Hardlopen is in staat taalbarrières, verschillen in cultuur en huidskleur, sociaal-economische en leeftijdsverschillen, en vooral voorkeuren in pizza-toppings, te doorbreken.

Of je nu in Itali?, Japan bent (ja, ze hebben sushipizza!), New York of Rio de Janeiro, wat ik heb geleerd is dat als je Run spreekt, je met zowat iedereen goed kunt Nike Roshe Run Womens opschieten.

Na een wervelende wereldwijde reisexpeditie, was dat de boodschap die ik met je wilde delen. Waar je ook gaat of wat je ook doet, je wordt altijd geaccepteerd als je Run spreekt.

Oké, het is op weg naar Washington, D.C. voor de Endurance Challenge. Ribben doen nog steeds pijn, maar de warmte in mijn hart zal meer dan het ongemak compenseren dat ik zou kunnen ervaren tijdens de lange vlucht terug naar de VS.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz