Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

DieBruderschaft.com

Die Junge Mittelalter-Community heißt euch Wilkommen. Hier findet Ihr alles Rund ums Mittelalter wie z.B.: Schwert infos,Infos über frühere Religionen und Musik

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 53 mal aufgerufen
 News
Banning Offline



Beiträge: 328

31.12.2019 09:35
rechtstreeks invloed op de algehele sfeer Antworten

In het gezelschap van een nieuwe rennende vriend, nog een onverwacht geschenk voor een racedag, kwam ik abrupt om 8:00 uur over de finish. Ik voelde te veel gevoelens om op te noemen; inderdaad, ik heb nog steeds niet alles ge?dentificeerd wat ik voel. Ultrarunning toont aan dat raadselachtige feit van het leven, het naast elkaar bestaan ??van tegenstrijdige gevoelens. Ik voelde extreme dankbaarheid. Ik voelde me trots op mijn inspanningen in het licht van de uitdagingen van de wintertraining en mijn gebrek aan ervaring op de 100K afstand. Ik voelde me teleurgesteld; het was geen succesvolle dag voor de concurrent in mij. Dus ga je geest en hart na 62 mijl.

Ik realiseer me dat voor degenen die een parcoursrecord of gouden ticket najagen, een race-ervaring zonder plezier de prijs is die graag wordt betaald voor de extreme voldoening die de overwinning Adidas Superstar Hombre oplevert. Voor sommigen biedt de wens om te winnen totale motivatie. Ik verlang er ook naar om naar mijn beste vermogen te presteren, en ik ben ervan overtuigd dat dit een zeer competitieve finish zou betekenen. Ik realiseer me echter ook dat ik nog tientallen jaren meer wil rennen. Ik betwijfel of ik me eraan zal houden als mijn enige bron van genot de aankomstlijn bereikt. Maar misschien zijn er talloze races voor me als ik mijn trotsste prestatie van Black Canyon kan evenaren, genietend van bijna elk moment van de race zelf. Deze race komt neer op een hele dag iets doen waar ik van hou op een prachtige plek. Ik had plezier van Type 1.

De trail running + ultra running scene groeit met een exponenti?le snelheid. Er zijn elk jaar honderden trail + / of ultra races om uit te kiezen, wat betekent dat je meer keuzes hebt dan Nike Air Vapormax Mujer ooit tevoren. We hebben al gesproken over wat we in je eigen persoonlijke leven moeten overwegen voordat we een race kiezen ... maar wat als je het hebt beperkt tot twee of drie races. Hoe kies je welke je dit jaar * nodig * hebt ?!

Zou je je vriendin vertellen dat ze dik was, niet goed in haar werk, niet snel genoeg was, enz? Geen recht? Dus waarom zou je jezelf dat soort dingen vertellen? De laatste tijd vraag ik mezelf af wat ik een vriend zou vertellen als ik merk dat ik hard voor mezelf ben, wat ik niet ga doen. Ik probeer de soort vriend te zijn die ik zou willen hebben, dus ik zou nooit tegen een vriend enkele dingen zeggen die ik denk als ik mezelf te hard ben.

Vooral in New York zal er altijd iemand zijn die dunner is, succesvoller, enz. Enz. Enz. Zelfs nu ik dit bericht schreef, dwaalde ik af naar Facebook-land en Nike Air Max 2017 Femme loogde ik naar het huis van iemand die ze net hadden gekocht. Wil ik dat ooit voor mezelf? Absoluut. Maakt het mezelf OOIT gelukkiger of dichterbij mijn doelen te komen? NEE. Over doelen gesproken, ik ben niet het type dat op mijn lauweren rust, maar het is een geweldig gevoel om de afgelopen 2,5 jaar aan mijn werk te hebben gewerkt en dat te hebben erkend in een promotie. Maar toen ik me begon te realiseren dat mezelf vergelijken met anderen niets voor me deed, werd het zoveel gemakkelijker om de successen van anderen (en waargenomen successen, omdat, Instagram-effect) te accepteren voor wat ze waren en mij gewoon te doen.

Een paar jaar geleden ging ik naar Hawaii om mijn universiteit BFF, Lindsay, te bezoeken. Ik had wat tijd voor mezelf terwijl zij en haar man werkten en uiteindelijk heb ik het lef gehad om een ??plaatselijke Nike Air Max Command Womens surfschool te bellen over het volgen van lessen. "Er zijn geen golven", vertelden ze me.
PERFECT! Ik ben bang en wil gewoon babygolven, dus dat klinkt geweldig! Nee, we kunnen niet naar buiten als er geen golven zijn.
OK FIJN.
Nou, gisteren had ik de gelegenheid om met Luna naar Rockaway te gaan voor een surfreis. Hallo leven, je bent geweldig. Ze lanceerden hun nieuwste eiwitreep, Berry Greek Yogurt, en vierden feest met zonsondergangsurfen / staand paddleboarden. Omdat ik al een handvol SUP-ped heb, besloot ik de kogel te bijten en te proberen te surfen. Ze brachten ons naar het Averne-gebied van Rockaway, en we ontmoetten de Skudin Surf School, eigendom van badass pro surfer Will Skudin.

Om eerlijk te zijn, was ik echt nerveus, maar ik kon zien dat we meteen in goede handen waren en ons erg op ons gemak voelden bij onze instructeurs. Ze gaven ons enkele board handling tips terwijl we op het droge waren en leerden ons hoe we op het board konden komen. Heb je ooit surfer getups gedaan in een groepsfit-klasse? Het is eigenlijk hetzelfde. Kerel, dat was al moeilijk genoeg op het droge! Ik probeerde niet te laten weten dat ik onhandige AF ben en het beste uit mezelf te halen en in het water te stormen.

 Sprung  

 

M.C. Klein

Listinus Toplisten Hier gehts zu  Mittelalter Top 100
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz